پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گردهمایی با عنوان "نقش روحانیت در گام دوم انقلاب"، در کرمانشاه

حوزه/ دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امروز سنگین ترین تبلیغات منفی رسانه ای علیه جمهوری اسلامی توسط غول های رسانه ای صهیونیستی در حال اجراست، گفت: استکبار رسانه ای، ایران را یک کشور خودکامه بامردمی بسیار فقیر و محدود نمایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، روز چهارشنبه در همایش «نقش روحانیت در گام دوم انقلاب» با اشاره به این که ایران با بازسازی نزدیک به 35 هزار خانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه ظرف مدت 16 ماه رکورد جهانی را شکسته است، گفت: متاسفانه به علت تبلیغات منفی گسترده امپراطوری خبری دشمنان؛ علیه جمهوری اسلامی، چنین اخباری در رسانه ها تیتر و اعلام نمی شوند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امروز سنگین ترین تبلیغات منفی رسانه ای علیه جمهوری اسلامی توسط غول های رسانه ای صهیونیستی در حال اجراست، افزود: استکبار رسانه ای، ایران را یک کشور خودکامه بامردمی بسیار فقیر و محدود نمایش می دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های  دشمنان نظام اسلامی محدود کردن صنعت گردشگری ایران است، اظهار کرد: جلوگیری دشمنان از ورود گردشگر نه به خاطر ضربه به اقتصاد ایران، بلکه  به خاطر این است که مبادا گردشگران وضع واقعی ایران را ببینند و دروغگو بودن رسانه های غربی آشکار شود.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی تصریح کرد: گرچه امروز مردم ایران درگیر مشکلات فراوان اقتصادی هستند، اما نباید حرکت و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران را به خاطر این تبلیغات گسترده نادیده بگیرند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه همین بازسازی بی سابقه خانه های ویران شده از بلایای طبیعی پس از عادی شدن وضعیت در مناطق حادثه دیده، نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است، گفت: ساخت مجدد منازل خسارت دیده از حوادث طبیعی از قبیل سیل و زلزله در اوج تحریم های آمریکا، نشان از قدرت، توانایی و استقلال این نظام است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: ایران در رشد توسعه انسانی در 30 سال اخیر که پارامتر های مختلفی همچون آموزش و توسعه بهداشت را به همراه دارد، رتبه اول در جهان را کسب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی در پایان با اشاره به اینکه افتخار دیگر برای جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته موفق ترین کشور در کاهش فقر اجتماعی از 6 و 4 دهم درصد شدت فقر به زیر 2 درصد بوده است، افزود: متاسفانه هیچ کدام از این موفقیت ها توسط رسانه ها به درستی بیان نمی شود و یک فضای رسانه ای بسیار منفی علیه نظام در جهان برقرار است.  

آیت الله علما، تنلاینده ولی فقیه در کرمانشاه هم در این همایش اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره تاکید داشتند که مسئولین در امورات خود با قدرت حرکت کنند و هیچ گاه نظام را از موضع قدرت در مقابل دیگران پایین تر نیاورند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) از ابتدای نهضت در مقابل شاه و آمریکا و پس از آن در دفاع مقدس، در برابر قدرت های بزرگ ایستاد، اظهار کرد: امام(ره) به ما آموخت که در هر شرایطی از موضع قدرت رفتار کنیم و این قدرت را روز به روزافزایش بدهیم.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید توانمندی های کشور و مردم را شناسایی کنند و از همه این توانایی ها برای پیشرفت و قدرتمندتر شدن نظام اسلامی استفاده کنند، گفت: مسئولان هرگز فراموش نکنند که باید رفتار آنها در نظام اسلامی باید با الگوگیری از پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha