جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی "جستارهای پژوهشی با تاکید بر بیانیه گام دوم رهبری" در گلستان برگزار شد

حوزه/ اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی "جستارهای پژوهشی با تاکید بر بیانیه گام دوم رهبری"، در حوزه خواهران استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم حسینی واعظ، در اولین جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی "جستارهای پژوهشی با تاکید بر بیانیه گام دوم رهبری"، با اشاره به فضیلت ماه شعبان گفت: هر ایام، ویژگی و ظرفیت های مخصوص به خود را داراست به ویژه ماه های رجب، شعبان و رمضان که می توان از آن توشه ای خاص برای ورود به ماه مبارک رمضان را برچید و با معرفت و بیداری در این ماه ورود پیدا کرد.

وی با مهم خواندن بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مجاهدت های مردم جان بر کف به پیروزی رسید و بعد از آن با رهبری داهیانه حضرت آیت الله خمنه ای مد ظله العالی ادامه یافت،  40 سالگی خود را با عزت و سربلندی و نیز فراز و نشیب هایی پشت سر گذاشت تا اینکه وارد چله دوم انقلاب شدیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران هم با وجود دنیایی از کفر و استکبار به پیروزی رسید و با تقدیم جان های عزیزی استوار ماند، اکنون نیز دشمنان با ابزار پیشرفته تری همچون فضای مجازی و ایجاد شبهات مختلف و تحریم اقتصادی روبرو هست که با فضل الهی و توجهات امام زمان عجل الله و رهبری های مقام معظم رهبری به حرکت عزتمندانه خود ادامه خواهد داد.

حسینی واعظ با بیان این که بیانیه رهبری را تعهدی برای حفظ نظام و ارزش های اسلامی بدانیم بر مباحثه، گفتگو، جریان سازی و اجرایی کردن آن تاکید کرد.

در ادامه جلسه، خانم بهرامی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان به عنوان دبیر همایش خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری این همایش، تامل و تدبر و پژوهش در اصل بیانیه است تا با نگاهی علمی و پژوهش در پیشبرد آرمان های انقلاب قدم گذاریم.

وی اضافه کرد: از نهادهای همسو با فعالیت های حوزه های علمیه خواهران انتظار می رود تا با توجه به ظرفیت های نهاد خود، تمام قوای علمی پژوهش را در این زمینه مصروف داریم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گلستان با تاکید بر این که در برگزاری همایشی فاخر و شایسته در خور بیانیه رهبر معظم انقلاب که مسیر انقلاب را مشخص می کند، تلاش خواهیم کرد، عنوان کرد: در این همایش ملی؛ صدا و سیمای استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات حوزه های علمیه، مرکز پژوهش های اسلامی الزهراء سلام الله علیها گرگان، مدیریت حوزه علمیه برادران، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، دانشگاه مذاهب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه و سپاه نینوای استان، دانشگاه آزاد اسلامی و ... با دبیرخانه همایش یعنی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان همکاری خواهند کرد.

بهرامی، رونمایی از پوستر همایش را 12 اردیبهشت اعلام کرد  و گفت :  شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 15/6/98 به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

گفتنی است، این همایش ۲۰ دی ماه ۹۸ با اعلام برگزیدگان در استان گلستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha