جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تلبس

حوزه/ حجت الاسلام آذرشب با بیان این که از زمان تاسیس مدیریت حوزه علمیه در استان بوشهر تاکنون ۲۰۰ نفر از طلاب ملبس شده اند، از برگزاری مراسم تلبس در عید غدیر خبر داد و گفت: در آینده نزدیک اطلاعیه آن را به مدارس ارسال خواهیم کرد.

حجت الاسلام علی آذرشب امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) تعدادی از طلاب استان بوشهر معمم و مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: از این تعداد دو نفر در شهر بوشهر، دو نفر در کنگان، دو نفر در مدرسه سفیران هدایت برازجان و یک نفر نیز در شهر خورموج ملبس شدند.

وی با بیان از تعداد 24 نفر در مدارس علمیه استان آزمون شفاهی به عمل آمد گفت: برای طلاب ملبس شده طی روزهای آینده کارگاه تلبس برگزار می شود.

حجت الاسلام آذرشب با بیان این که از زمان تاسیس مدیریت حوزه علمیه در استان بوشهر تاکنون 200 نفر از طلاب ملبس شده اند، از برگزاری مراسم تلبس در عید غدیر خبر داد و افزود: در آینده نزدیک اطلاعیه آن را به مدارس ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: روحانیان به عنوان سفیران نظام باید برای تبلیغ دین، حراست از ولایت، ترویج فرهنگ غدیر و اتحاد بیشتر مسلمانان تلاش کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha