پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
افتتاح آشپزخانه ثابت را در شهرستان سیل زده پلدختر در موکب رهپویان ولایت اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه با استفاده از تدابیر امام جمعه، مسئولین و مردم نوعدوست شهرستان، ۸ روز پیش اولین آشپزخانه ثابت را در شهرستان سیل زده پلدختر افتتاح کردیم،گفت: به لطف الهی و با کمال افتخار، روزانه طبخ ۶ پرس غذا جهت سیل زدگان پلدختر در حال پخش داریم.

حجت‌الاسلام روح‌الله کرمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از آغازین روزهای وقوع سیل در استان لرستان و شهر پل‌دختر با برگزاری جلسه‌ای با مسئولان و مدیران که با حضور امام جمعه شهرستان، خوشبختانه همه پای‌کار آمدند، گفت: در راستای کاهش آلام و درد سیل‌زدگان، در اولین قدم با جمع‌آوری حدود 20 میلیون تومان که با خرید برنج، مرغ و مواد خوراکی، اکیپ اولی 8 روز پیش ارسال شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه با ایجاد آشپزخانه و طبخ روزانه 6 هزار پرس غذا در شهر و روستاهای پل‌دختر توزیع می‌شود، گفت: با همت امام جمعه، مدرسه علمیه، مبلغین و با همکاری مردم شهرستان اسلام‌آباد غرب، موکبی جهت رفاه و آسایش غذایی سیل‌زدگان بر پا شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موکب رهپویان ولایت اسلام‌آباد غرب در منطقه سیل‌زده پل‌دختر، زیر نظر برادران ارتشی جمعی پرسنل مخلص تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی پادگان الله‌اکبر مدیریت می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه امام جمعه اسلام‌آباد غرب و هیئت همراه با حضور در جمع بی‌ریای زحمتکشان موکب رهپویان ولایت مستقر در شهرستان پل‌دختر، موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی شد، گفت: حضور روحانیت انقلابی در کنار سیل‌زدگان و انجام فعالیت‌های عمرانی، تبلیغی و مشاوره، موجب دلگرمی و خوش‌بینی مردم سیل‌زده به روحانیت شده است.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام مهری امام جمعه اسلام‌آباد غرب بخشی از کمک‌های مردمی شهرستان را در قالب ۵۰ کارت هدیه را به دست امام جمعه پل‌دختر سپردند تا به دست مردم مستحق پل‌دختر برساند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه با استفاده از تدابیر امام جمعه، مسئولین و مردم نوع‌دوست شهرستان، 8 روز پیش اولین آشپزخانه ثابت را در شهرستان سیل‌زده پل‌دختر افتتاح کردیم، گفت: به لطف الهی و با کمال افتخار، روزانه طبخ 6000 پرس غذا جهت سیل‌زدگان پل‌دختر در حال پخش داریم.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه مردم فهیم پل‌دختر با خدمت‌رسانی روحانیت بار دیگر بارقه‌های از امید به زندگی را لمس کردند، گفت: به‌رغم تبلیغات منفی دشمنان ضدانقلاب، مردم سیل‌زده دریافتند که روحانیت از جنس همین مردم است و هیچ جدایی و فاصله‌ای بین آن‌ها نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه بنا بر برنامه‌ریزی که صورت گرفته موکب ما ظرف یک ماه در پل‌دختر انجام فعالیت خواهد داشت، گفت: به لطف الهی این کمک‌ها ادامه دارد هنوز بعضی از اقلام در اسلام‌آباد غرب هست که هر چه زودتر به پل‌دختر ارسال خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha