پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 490432
۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی به حوزه و روحانیت همدان، از دستگاه های امنیتی، انتظامی، قضایی و مسئول خواست به شناسایی ریشه ها و برخورد قاطع و قانونی در این گونه حوادث بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی به حوزه و روحانیت همدان، از دستگاه های امنیتی، انتظامی، قضایی و مسئول خواست به شناسایی ریشه ها و برخورد قاطع و قانونی در این گونه حوادث بپردازند.

مشروح پیام  تسلیت مدیر حوزه های علمیه کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی در همدان مایه تاثر و اندوه شد، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزهای علمیه و مردم شریف همدان و بویژه حوزه گرانقدر همدان و خانواده ارجمند آن فقید سعید، علو درجات آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم.

روحانیت و حوزه همواره در خدمت مردم عزیز و تعالی معرفت و معیشت آنان و آرمان های والای اسلام عزیز و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و در حوادث گوناگون و ازجمله حادثه ناگوار سیل اخیر در کنار ملت شریف ایران انجام وظیفه نموده، از خطرها استقبال و بدان افتخار می کند.

ضمن تقدیر از مردم و دستگاه های مسئول، از دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضایی و مسئول انتظار موکد می رود به شناسایی ریشه ها و برخورد قاطع و قانونی در این گونه حوادث بپردازند.

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دانا IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
    1 0
    دشمنان اسلام احمقند،نمی دانندبااین کارهااعتقادمابه اسلام بیشترمی شود،