پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رحیمی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه گفت: کلاس روش پاسخگویی به مسائل مبتلابه و احکام شرعی ویژه طلاب معمم مدرسه با حضور حجج الاسلام خلیل پور و شیخلو برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به برگزاری جلسه شورای مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، اظهار داشت: جلسه شورای معاونین مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برای بررسی برنامه‌های آموزشی و تهذیبی ماه رمضان برگزار شد و در این جلسه مقرر شد، دروس حوزه در دو وقت قبل از ظهر و بعد از ظهر برگزار شود تا طلاب هم در ماه رمضان برای عبادات و هم  دروس خود وقت کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: در جلسه شورای معاونین همچنین برگزاری امتحانات میان ترم، هماهنگی بیشتر بین معاونت‌ها در جهت استفاده معنوی از ماه مبارک رمضان مورد بررسی قرار گرفت و معاونین آموزش و تهذیب مدرسه گزارشی از طرح میثاق ۲ و برگزاری جشنواره استانی علامه حلی ارائه دادند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه ادامه داد: تعدادی از مقالات طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در جشنواره علمی علامه حلی در مرحله استانی پذیرفته شده و به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

وی ضمن تشکر از معاونین آموزش و پژوهش مدرسه، افزود: زحمات معاونین آموزش و پژوهش، اساتید مدرسه و دیگر معاونین و هماهنگی میان معاونت‌ها منجر به انتشار چهار شماره از فصلنامه «فاطر» گردید و همین امر باعث پیشرفت مدرسه از نظر مقاله نویسی و پژوهشی شده است.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: با توجه به نیاز جدّی طلاب جهت پاسخگویی صحیح به سؤالات شرعی، کلاس روش پاسخگویی به مسائل مبتلابه و احکام شرعی ویژه طلاب معمم مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با حضور حجج الاسلام خلیل پور و شیخلو از اساتید احکام برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha