جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ سلسله اقدامات تروریستی و تجاوزگرانه آل سعود در حق مردم مسلمان عربستان و ملت های منطقه در یمن، سوریه و عراق، این رژیم را به آن وا داشت که جنایت دیگری را مرتکب شود و این جنایت به کارنامه جرایم رژیم واپس گرای آل سعود در حق انسانیت و علما و متفکرین آزادیخواه اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در گیلان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس استان در محکومیت اعدام ۳۷ شهروند عربستانی بیانیه ای صادرکرده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی ّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ ( سور ه شعراء آیه ۲۲۷)

سلسله اقدامات تروریستی و تجاوزگرانه آل سعود در حق مردم مسلمان عربستان و ملت های منطقه در یمن، سوریه و عراق، این رژیم را به آن وا داشت که جنایت دیگری را مرتکب شود و این جنایت به کارنامه جرایم رژیم واپس گرای آل سعود در حق انسانیت و علما و متفکرین آزادیخواه اضافه شد، این گروه فاسد حکم اعدام در حق ۳۷ شهروند مومن مسلمان از منطقه قطیف و الشرقیه را با قطع سر اجرا کرد، این جنایت صرفا به خاطر مخالفت آن ها با ظلم و ستم و مصادره حقوق از سوی جلادان رژیم آل سعود انجام شد و چیزی به جز حق آزادی بیان و زندگی مسالمت آمیز را مطالبه نمی کردند.

این اقدام در ادامه اعمال مجرمانه و خودسرانه رژیم فاجر آل سعود در حق ملت مظلوم در شبه جزیره حجاز همچون مجاهد شهید شیخ نمر باقر النمر و ملت مظلوم یمن صورت گرفت، ملت یمن از هفت سال پیش تاکنون به صورت متوالی شاهد خون ریزی و جرایم آل سعود و قتل کودکان، زنان و سالمندان خود توسط این رژیم است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان به همراه دیگر روحانیون مبارز و انقلابی استان، با اهالی مناطق قطیف، احساء، مدینه منوره و بقیه مناطق ستمدیده در عربستان ابراز همدردی کرده و این جنایت بزرگ در حق شهروندان شریف و بی گناه در عربستان را محکوم می نمایم.

همچنین علمای اسلام و تمام نهادهای بین المللی و شخصیت های علمی و آزادگان جهان را فرا می خوانیم که این عمل جنایت کارانه تروریستی را محکوم کنند، جنایتی که نشان دهنده عمق دشمنی و جنایتکار بودن رژیم سعودی را بیش از پیش نمایان ساخته است.

همچنین از جامعه بین الملل و نهادهای حقوق بشری می خواهیم که ضمن رعایت انصاف و حقیقت، حقوق اقلیت ها را که با ظلم و تبعیض طائفه ای روبرو هستند، تضمین کنند زیرا ادیان آسمانی بر لزوم رعایت این حقوق تاکید دارند و نیز تمهیدات لازم جهت تنبیه و پاسخگو نمودن حکام رژیم آل سعود را اتخاذ نمایند تا از ارتکاب این جرایم در حق مردم صبور عربستان و ملت های منطقه دست بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha