پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان فضای مجازی جوانان هستند، مسئولین و دست اندرکاران این امر باید برنامه های جامعی برای مصون سازی این فضا داشته باشند.

حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین با اشاره به ضرورت ساماندهی فضای مجازی، گفت: فضای مجازی جزء لاینفک مردم شده و امروز همه آحاد مردم با آن سروکار دارند و علاوه بر اینکه معایبی دارد، فوایدی نیز دارد، لذا باید تهدیها را به فرصت تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری سنگین در فضای مجازی بخشی از جنگ نرم دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است که با توجه به تهدیدهای ناشی از این فضا باید خود را در این مسیر مصون کرد.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: امروز با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان فضای مجازی جوانان هستند، مسئولین و دست اندرکاران این امر باید برنامه های جامعی برای مصون سازی این فضا داشته باشند.

وی اظهار کرد:هر چند نیاز جامعه به رسانه و فضای مجازی امری اجتناب ناپذیر است، اما شناخت نادرست و نداشتن سواد رسانه ای از جمله آسیب های فضای مجازی است، لذا باید میزان آگاهی های جامعه را افزایش داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha