پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انزلی-اهدای عضو

حوزه/ مسئولین مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها بندرانزلی امروز با حضور در منزل خانواده مرحومه «مائده روشن سنگاچینی»، از این عمل انسانی تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان؛ مسئولین مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها بندرانزلی امروز با حضور در منزل خانواده مرحومه «مائده روشن سنگاچینی»، ضمن بزرگداشت و تقدیر از عمل انسانی اهدای اعضای دخترشان، ابراز تاسف و تاثر خود را به جهت از دست دادن فرزند عزیزشان بیان داشتند.

مریم امامی، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها ضمن بیان روایاتی در باب صبر بر مصیبت و توکل بر خداوند متعال، با اهداء لوحی به مادر ایشان، از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحومه و صبر برای خانواده ایشان مسئلت کرد. 

مدر حوزه علمیه خواهران انزلی به نیابت از جامعه حوزوی خواهران استان گیلان، این اقدام خداپسندانه را ارج نهاده و اهداء اعضای فرزند ایشان را نشان از نوع دوستی این خانواده عنوان کرد.

لازم به ذکر است اعضاء بدن مرحومه مائده روشن، دختر ۲۴ ساله اهل بندرانزلی که ۲۴ فرودین ماه در سانحه تصادف رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، در بیمارستان رازی رشت اهداء و از طریق اورژانس هوایی از فرودگاه بین المللی سردار جنگل این شهر به تهران ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha