جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله فلاحتی-دیدار با دبیر جامعه روحانیت مبارز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی امروز در دیدار دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر لزوم نیروسازی حوزه های علمیه برای مدیریت بخش های مختلف، گفت: فاضل بودن از ویژگی های طلبه در تراز نظام اسلامی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در دیدار با حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر نیروسازی حوزه های علمیه برای مدیریت بخش های مختلف، اظهار کرد: فاضل بودن از ویژگی های طلبه در تراز نظام اسلامی محسوب می شود.
 

وی، داشتن فهم سیاسی و بینش مدیریتی را از جمله ویژگی های روحانیون برای پست های مدیریتی عنوان کرد و افزود: وجود مدیران چشم پاک و دست پاک در بخش های مختلف جامعه حائز اهمیت است.
 

امام جمعه رشت با بیان اینکه به روحانیون در دادگستری و بخش های مختلف جامعه در تراز انقلاب نیاز داریم، تصریح کرد: آینده کشور نیازمند رهبری با بینش جهانی است و حوزه های علمیه از اکنون باید کادرسازی کنند.
 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی ادامه داد: امام(ره) امانت الهی انقلاب اسلامی را به دست مسئولان و روحانیت سپرده است و ما نیز باید با نیروسازی بتوانیم این امانت را به نسل آینده انتقال دهیم.
 

وی با تاکید بر تربیت نیروهای واجد شرایط خاص در تراز انقلاب اسلامی، بیان کرد: جامعه ایرانی به قشر روحانی توجه ویژه ای دارند.
 

نماینده ولی فقیه در گیلان به مدیریت خوب امام(ره) در نگه داشتن تمام احزاب و جریان های سیاسی اشاره کرد و یادآور شد: امام(ره) با سعه صدر توانست تمام جریان ها و احزاب را مدیریت کند.
 

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان با اشاره به اینکه اکنون مقام معظم رهبری به بهترین نحو جامعه را مدیریت می کنند، خاطرنشان کرد: در تمام بخش های جامعه افرادی مانند رهبر معظم انقلاب نیاز داریم و این امر با تربیت نیروها تحقق پیدا می کند.
 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه به انتخاب حجت الاسلام پورمحمدی به عنوان دبیر کل جامعه روحانیت مبارز اشاره کرد و گفت: از این که جامعه روحانیت مبارز را احیا می کنید سبب خوشحالی است.
 

استاد  حوزه همچنین با بیان اینکه نسبت به اندیشه ها و گرایش های سیاسی مختلف در جامعه از گذشته تاکنون آشنایی دارم، اظهار کرد: مادامی که جریان ها و اندیشه های سیاسی مختلف در مسیر رهبری، انقلاب و ارزش های انقلاب باشند با هم کار می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha