جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی خواهران گیلان

حوزه/ اردوی فرهنگی یک روزه مدارس علمیه خواهران استان با حضور ۴۰۰ نفر از طلاب ۷ مدرسه علمیه، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و پژوهشی در مجتمع شهید مطهری شهرستان انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان،  اردوی فرهنگی یک روزه مدارس علمیه خواهران استان با حضور ۴۰۰ نفر از طلاب ۷ مدرسه علمیه،  با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و پژوهشی در مجتمع شهید مطهری شهرستان انزلی برگزار شد.

خانم یوسفی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گیلان در این خصوص به خبرنگار «حوزه» گفت: این اردو با حضور 400 نفر از طلاب 7 مدرسه علمیه استان از صبح روز گذشته آغاز و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و پژوهشی تا عصر ادامه یافت.

وی درخصوص هدف برگزاری این اردو اضافه کرد: این اردو در راستای ایجاد ارتباط و انس میان طلاب استان و تبادل تجارب میان آنها، ایجاد نشاط علمی-پژوهشی در مدارس علمیه استان، تقویت دغدغه های طلاب نسبت به مسائل روز اجتماعی و سیاسی و پیش بینی راهکارهای مقابله با آنها برگزار شد که متناسب با این اهداف، برنامه های متعدد و متنوعی هم طراحی و اجرا شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گیلان با اشاره به بخش های مختلف این اردو تصریح کرد: اجرای مسابقه «مرور بیانیه گام دوم انقلاب» با توزیع تلخیص این بیانیه در میان طلاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدویت، طراحی و توزیع زندگینامه علماء بین طلاب و ... قسمتی از برنامه های این اردوی یک روزه بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha