جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوای ملکوت

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآنی کریم برای هشتمین سال پیاپی تحت عنوان نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد و اظهار داشت: برای هشتمین سال این برنامه برگزار می شود و در آن هر روز یک جزء قرآن توسط قاریان برجسته استان تلاوت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست خبری ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و ماه بهار قرآن عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند در ایام سال فرصت هایی را برای بندگان خود قرار می دهد که از نعمات آن استفاده کند و یکی از این فرصت ها ماه مبارک رمضان است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: خوشحال هستیم که شروع دهه پنجم انقلاب اسلامی و علی رغم توطئه ها و دسیسه های دشمن ندای ملکوتی قرآن کریم را مساجد و حسینیه ها طنین افکن است و این برای دوستداران انقلاب اسلامی بسیار گرانبها و ارزشمند است.

وی از برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآنی کریم برای هشتمین سال پیاپی تحت عنوان نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد و اظهار داشت: برای هشتمین سال این برنامه برگزار می شود و در آن هر روز یک جزء قرآن توسط قاریان برجسته استان تلاوت خواهد شد.

رزمجو در تشریح برنامه های این مراسم اظهار داشت: درب های حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر روزانه ساعت 16 برای حضور مردم در برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت باز است و از ساعت 16:30 این برنامه با تلاوت مجلسی آغاز و در ساعت 17 نیز با تفسیر قرآن ادامه پیدا می کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه 300 نفر در برگزاری این برنامه به عنوان خادم تلاش می کنند افزود: ساعت 17:30 دقیقه برنامه ترتیل خوانی توسط قاریان آغاز می شود که به صورت زنده از شبکه صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد؛ همچنین سوالاتی هم به صورت روزانه توسط دستاندرکاران طراحی می شود و به قید قرعه به افرادی جوایزی اهدا خواهد شد.

سردار رزمجو همچنین از برگزاری مراسم ترتیل خوانی ویژه جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: امروز دشمن جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده است و یکی از رسالت ما این است که جوان را با تلاوت و قرآن آشنا کنیم و به همین جهت برنامه ترتیل خوانی نیز برای این قشر در حسینه عاشقان ثارالله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در شهرستان های استان نیز فعال است گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری این برنامه صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha