سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولین و اعضای ستادهای نماز جمعه، بازوان اصلی امام جمعه محسوب می شوند و باید با برنامه های ابتکاری، جوانان را به نمازهای جمعه جذب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی، پاسداری از مرزهای اعتقادی و تقویت باورهای مذهبی مردم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل نماز جمعه بود که با دور اندیشی و تشخیص حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب محلی برای تبیین و تحلیل اهداف انقلاب و نظام اسلامی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نماز جمعه به تعبیر مقام معظم رهبری قرارگاه ایمان و تقوا است که در تقویت بصیرت افزایی، هدایت و ایمان مردم نقش آفرینی می کند.

امام جمعه تاکستان در ادامه با اشاره به این که تاکنون تلاش های ارزنده ای در زمینه برنامه های فرهنگی در این ستاد انجام شده که باید بیش از پیش گسترش داده شود، اظهار کرد: هماهنگی، همفکری و همراهی لازم بین مسئولان ستاد نماز جمعه باید مدنظر قرار گرفته و انتشار نشریه در این ستاد هم از  مسائل خوب و ارزشمند در زمینه اطلاع رسانی است که جای تقدیر دارد.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: مسئولین و اعضای ستادهای نماز جمعه به عنوان بازوان اصلی امام جمعه محسوب می شوند و باید با برنامه های ابتکاری، جوانان را به نمازهای جمعه جذب کنند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha