جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین و مدیر حوزه علمیه استان، در پیام های جداگانه انتصاب حجت الاسلام والمسلمین نواب را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجج الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین و علی عباسی، مدیر حوزه علمیه استان، در پیام های جداگانه انتصاب حجت الاسلام والمسلمین نواب را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تبریک گفتند.

در پیام تبریک نماینده ولی فقیه در قزوین آمده است: اقامه فریضه حج و خدمت به حاجیان بیت‌الله الحرام توفیق بزرگی است و ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور حج‌ و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی، از خدای متعال دوام این توفیق و برکت فعالیت‌های شما را خواستارم.

همچنین مدیر حوزه علمیه قزوین هم ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، آورده است: امید آن که همانطور که در شورای عالی حوزه های علمیه کشور منشا آثار و برکات فراوانی بوده اید، در جایگاه جدید هم مورد عنایت صاحب بیت الله الحرام و نبی گرامی اسلام(ص) قرار داشته باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha