جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 491349
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
حجت الاسلام اکبر رضوی

حوزه / معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه گفت: با توجه به نیاز ورود طلاب به مدارس، مهدکودک‌ها و نهادهای تربیتی کودک و نوجوان و نقابله با تهاجم دشمن، دوره‌های تربیت مربی کودک در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اکبر رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه » از برگزاری کلاس‌های تربیت مربی کودک در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه خبر داد و اظهار داشت: دوره‌های تربیت مربی با حضور اساتید این رشته در مدرسه علمیه امام خیمنی (ره) ارومیه اجرا خواهد شد که یک مرحله آن دیروز صورت گرفت و بقیه جلسات هم در روز‌های آینده برگزار خواهد شد.

وی هدف از این طرح را آشنایی طلاب با نحوه تربیت کودک و نوجوان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به نیاز ضروری و اساسی جامعه برای تربیت کودک و نوجوان و تهاجمات فرهنگی که از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای، رسانه‌ها و فضای مجازی بر نسل جدید انقلاب متمرکز شده است، لازم است طلاب با روش‌های تربیت و مواجهه با کودک و نوجوان را یاد گرفته و وارد مدارس، مهد کودک‌ها، مهدهای قرآن و اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی شوند و در این کلاس‌ها طلاب با روش‌های کودک و رسانه، کودک و اساب‌بازی، کودک و خانواده و کودک و جامعه و تربیت دینی آشنا خواهند شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزاری دوره‌های تقویت تجوید طلاب را از دیگر برنامه‌های این مدرسه عنوان کرد و افزود: با توجه به این که طلاب باید برای ورد به جامعه و تبلیغ دین به همه لوازم آن مسلح باشند، دوره‌های تصحیح روخوانی و تجوید نماز و قرآن برای طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این مدرسه اجرا شد دیدار با خانواده طلاب تازه معمم شده و تبریک ملبّس شدن سربازان امام زمان (عج) به این لباس مقدس بود که با حضور علماء شهر، مسئولین و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) انجام گرفت.

حجت الاسلام رضوی به برگزاری کلاس‌های کاراته در این مدرسه اشاره کرد و گفت: برای سالم ماندن روح و روان و جسم طلاب جلسات ورزشی فوتبال، تنیس، شنا و دیگر ورزش‌ها در مدرسه برای همه طلاب صورت می‌گیرد که کلاس‌های آموزش کاراته زیر نظر استاد کشوری این رشته به صوررت مداوم برای طلاب این مدرسه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha