جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رژیم صهیونیستی

حوزه/ اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی اگر جرأت دارد حجم خسارت‌ها و تلفات خود در این دور از درگیری‌ها با مقاومت فلسطین را رو کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه یکی از رهبران گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که سازمان سانسور و نظارت رژیم صهیونیستی اگر می‌تواند حجم تلفات و خسارت‌های وارده به شهر اشغالی عسقلان و دیگر شهرهایی که مورد حمله موشکی مقاومت قرار گرفتند، را اعلام کند.

وی تصریح کرد که مقاومت فلسطین در راستای پاسخ به جنایات دشمن با ده‌ها موشک با قدرت تخریب بالا که به تازگی تولید و به خدمت گرفته شدند، مناطق صهیونیستی را به لرزه درآورد.

بنابر اعتراف منابع عبری زبان، مقاومت فلسطین طی دو روز درگیری در پاسخ به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و قتل و کشتار زنان و کودکان، بیش از 650 موشک به اراضی اشغالی شلیک کرد.

مقاومت در این دو روز طی چندین عملیات یک نفربر زرهی و یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را که گفته می‌شود هر دو پر از نظامی بودند، هدف قرار داد و به کلی منهدم کرد.

رژیم صهیونیستی تنها به کشته شدن 4 اسرائیلی در حملات مقاومت اعتراف کرده است، اما مقاومت اعلام کرده که حجم تلفات و خسارت‌های دشمن بسیار بیشتر است و این رژیم جرأت اعلام ارقام حقیقی را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha