جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز آنچه که در غزه مشاهده می کنیم این است که رژیم جنایتکار و جعلی اسرائیل با موشک و بمب اجساد کودکان بی گناه و مظلوم را سوزانده و متلاشی می کند، بدون این که کشورهای عربی منطقه و مدعیان حقوق بشر آن را محکوم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: مدعیان حقوق بشر همچنان در برابر جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسراییل در غزه و فلسطین سکوت مرگباری کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: امروز آنچه که در غزه مشاهده می کنیم این است که رژیم جنایتکار و جعلی اسرائیل با موشک و بمب اجساد کودکان بی گناه و مظلوم را سوزانده و متلاشی می کند، بدون این که کشورهای عربی منطقه و مدعیان حقوق بشر آن را محکوم کنند.

وی اظهار کرد: ما با محکوم کردن این جنایات وحشیانه و ناجوانمردانه، از همه مسلمانان درخواست داریم که با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی بایستند.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: رژیم اسرائیل بارها در برابر جبهه مقاومت شکست خورده و این بار نیز شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha