جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ عضوخبرگان رهبری خدمت در شهر مقدس قم‌ که حرم اهل بیت است را یک توفیق دانست و گفت: این یک نعمت الهی است که برای شکر آن باید با جدیت، علاقه و اخلاص برای رفاه حال مردم خدمات را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،آیت الله مرتضی مقتدایی امروز در دیدار با شهردار و معاونین و مدیران شهرداری قم گفت: امیدواریم با خدمات خالصانه ای که کارکنان شهرداری ارائه می دهند مشمول عنایت های حضرت ولی عصر (عج) و حضرت معصومه (س) قرار بگیرند، قم حرم اهل بیت است و خدمت کردن به حرم اهل بیت افتخار بالایی است و این توفیق شامل هر کس نمی شود.

 

وی افزود: این یک‌ نعمت الهی است و برای هر نعمتی شکر آن نعمت را باید به جای آورد و شکر این نعمت این است که ان شاءالله با جدیت، اخلاص ،شوق و علاقه عمران و آبادانی و نه از باب وظیفه برای رفاه حال مردم خدمات خوبی را ارائه داد.

 

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه خدمت به مردم ، خدمت به روحانیون و خدمت به حرم اهل بیت علیهم السلام مجموعه بسیار بزرگی است که شما توفیق آن را پیدا کردید افزود:بر اساس روایت نبوی محبوبترین مردم پیش خدا آن است که نفعش به مردم بیشتر باشد.

 

عضو جامعه مدرسین یادآور شد: سابقه درخشان مدیریت شهردار فعلی قم که قبلا شهردار اصفهان بود نیاز به تعریف و تمجید ندارد، کارهای خوبی که در اصفهان به یادگار گذاشته گویای کارنامه موفق شهردار قم است، خوشبختانه آن روند ادامه دارد و همگان شاهد تغییرات اساسی مثبت در شهر مقدس قم هستند.

 

آیت الله مقتدایی خاطر نشان کرد: شخصی از پیامبر (ص) سوال کرد: محبوب ترین فرد در نزد خدای متعال چه کسی است؟ حضرت در جواب فرمودند: کسی که نفعش به مردم برسد، نمونه این حدیث را ما در مجموعه شهرداری شاهد هستیم که با زحماتی که متحمل می شوند موانع و مشکلات را از سر راه مردم بر می دارند و سبب رفاه حال مردم می گردند.

 

وی در پایان از خدمات ارزشمند شهرداری بعد از وقوع سیلی که در ابتدای سال جاری رخ داد و همچنین برگزاری مراسم نیمه شعبان تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha