جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بررسی نحوه ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان

حوزه/ نشست بررسی نحوه ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان، باهدف استمرار کمک‌های مردمی، در ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست ارائه گزارش و بررسی نحوه ادامه خدمت به سیل‌زدگان خوزستان در ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان برگزار شد.

این نشست با حضور آیت‌الله موسوی جزایری و مسئولین کمیته‌های ستاد مردمی و فعالان در عرصه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب پور، مسئول ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان در این نشست با اشاره به فعالیت یک‌ماهه این ستاد گفت: در ماه مبارک رمضان، با دو راهبرد در دو زمینه خدمت‌رسانی و فرهنگی در ۲۰۰ نقطه از مناطق سیل‌زده استان به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

همچنین حجت‌الاسلام مالکی، مسئول فعالان حوزوی ستاد مردمی از ادامه فعالیت‌های طلاب در عرصه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: پس از بازگشایی دروس مدارس علمیه که باهدف خدمت به سیل‌زدگان تعطیل شده بود، در هفته گذشته، طلاب مدارس اهواز، هم‌زمان با اشتغال به درس، نیمی از ساعات روزانه خود را به ادامه یاری‌رساندن به مردم سیل‌زده اختصاص دادند.

در این نشست، مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی از حجم بالای حضور طلاب در صحنه خدمت خبر داد و گفت: بر اساس گزارش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، بیش از ۲۰۰۰ نفر از طلاب سطح و خارج استان، در یاری‌رساندن به مردم سیل‌زده حاضر بودند و علاوه بر کارهای امدادی، حضور در عرصه فرهنگی در مناطق سیل‌زده، موفق و دشمن شکن بوده است.

در پایان، آیت الله موسوی جزایری، ضمن تقدیر از حضور شایسته‌ی نیروهای جهادی استانی و کشوری در یاری مردم سیل‌زده، تأکید کرد: الحمدالله اوضاع در مناطق سل زده رو به بهبودی است؛ لکن عوارض سیل همچنان وجود دارد که مطالبه و یاری‌رساندن به مسئولین ذی‌ربط نهادهای رسمی، اولویت کار در مقطع کنونی برای نجات مردم از این معضلات است.

وی گفت: در مرحله بعد، مسأله جبران خسارات سیل‌زدگان است که بخشی بر عهده دولت است، و بخش دیگر،  بازسازی خانه‌های‌ تخریب شده در سیل است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه یاری گر مردم و دولت باشیم.

لازم به ذکر است، در این نشست، بر لزوم استمرار خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده خوزستان تأکید شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha