جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 491522
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
حجت الاسلام مسلمی

حوزه/ حجت الاسلام مسلمی گفت: اعتکاف طلاب خوی در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ ماه رمضان در مسجد ملا احمد برگزار می‌‌‌شود.

حجت الاسلام محسن مسلمی در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در آذربایجان‌غربی از برگزاری کلاس‌های تفسیر ویژه ماه رمضان در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی خبر داد و اظهار داشت: با شروع ماه مبارک رمضان کلاس‌های تفسیر با حضور حجت الاسلام ناصر اکبرزاده مدیر و اساتید، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی دایر است؛ از دیگر برنامه‌های این مدرسه جزء خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر، سخنرانی بعد نماز مغرب و عشاء و قرائت مناجات‌های ماه رمضان، در این ماه پربرکت است.

وی ادامه داد: هر روز یک ساعت قبل از اذان صبح طلاب بیدار می شوند و ضمن صرف سحری به صورت جمعی به عبادات و نماز شب می‌پردازند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره )خوی از برگزاری اعتکاف در ایام ماه رمضان خبر داد و بیان داشت: در روزهای۲۱، ۲۲ و ۲۳ ماه رمضان اعتکاف طلاب خوی در مسجد ملا احمد  برگزار می‌‌‌شود. همچنین مراسم شب‌های قدر در سطح شهر با محوریت برنامه‌های حوزه علمیه  در مساجد اجرا خواهد شد.

وی به اعزام دو نفر از طلاب این مدرسه به دیدار عمومی امروز رهبری خبر داد و اضافه کرد: دو نفر از طلاب نخبه و بسیجی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی که دارای امتیاز ویژه از لحاظ تحصیلی و اخلاقی بودند به دیدار عمومی امروز رهبری اعزام شدند.

حجت الاسلام مسلمی افزود: کلاس‌های مکلالمه عربی با حضور استاد بیت‌جادر از اساتید عرب زبان به صورت مدام در مدرسه برگزار می‌شود و در ماه رمضان هم با حضور استاد حسن غفاری و استاد بیت‌جادر به صورت فشرده برای طلاب اجرا می‌شود و هم‌چنین کلاس‌ اموزش زبان ترکی استانبولی از دیروز در این مدرسه آغاز و برای طلاب معمم تدریس می‌شود.

وی بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی با همکاری گروه تبلیغی آیت الله خویی(ره) به مدارس و مساجد اعزام و به تبیین معارف الهی می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha