پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بعد از پذیرش آتش بس اخیر نخست وزیر ذلیل رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به ترور سران حماس ادامه خواهیم داد. رزمندگان حماس و نیروهای مقاومت هم باید به صورت رسمی مقابله به مثل کرده و طرح انتقام از جنایتکاران جنگی صهیونیست را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین، ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم جعلی اسرائیل، گفت: صهیونیست های ذلیل و خودخواه در طول سال های متمادی مردم فلسطین عزیز و غزه را مورد حملات شدید قرار داده اند، البته  طی گذشت سال ها ضعف نظامی و روحی صهیونیست ها برای همه آشکار گشته است.

وی ادامه داد: شکست در جنگ دو روزه اخیر شاهد خوبی بر این مدعاست که صهیونیست های بزدل هیچ گاه تاب توان در مقابل رزمندگان توانمند مقاومت را ندارند و تنها راه مبارزه با این رژیم کودک کش مقابله به مثل نظامی است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: بعد از پذیرش آتش بس اخیر نخست وزیر ذلیل رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما به ترور سران حماس ادامه خواهیم داد. رزمندگان حماس و نیروهای مقاومت هم باید به صورت رسمی مقابله به مثل کرده و طرح انتقام از جنایتکاران جنگی صهیونیست را مطرح کنند، چرا که این عنوان هم مستندات حقوقی دارد و هم از نظر جهانی سیاست قابلا پذیرش است و هم بعد معنوی و شرعی دارد.

وی اظهار کرد: اعلام رسمی مقابله به مثل با این عنوان به حول قوه الهی وحشت جدیدی را در صهیونیست ها به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha