جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان، ضمن حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشورمان، خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ! گوشهایت را برای شنیدن پیام استکبار ستیزی ملت انقلابی ایران دقیق باز کن.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی  امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه کاشان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر ضرورت صبر و مقاومت مسلمانان  و انسان های آزاده در برابر سختی ها اشاره کرد و  گفت: کسانی که در سایه صبر و مقاومت، در برابر سختی ها مشکلات مقاومت کنند ضمن اینکه در این دنیا به پیروزی های چشمگیر خواهند رسید خداوند نیز بهترین جایگاه را در آخرت برایشان قرار می دهد.

عضو خبرگان رهبریبا بیان اینکه صبوری و مقاومت ملت ایران دشمنان را به خاک ذلت نشانده است، افزود: همان طور که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل  و مقام معظم رهبری در برابر تمام مشکلات و توطئه های دشمنان روز به روز مقاوم تر شده است، حوصله و صبرملت ایران نیز موجب نابودی ترامپ خواهد شد.

وی با انتقاد از بدعهدی های اروپایی ها در عدم اجرای تعهدات برجام  و با حمایت از موضع قاطع دولت و شورای امنیت ملی کشورمانو با بیان این که کشورهای اروپایی با گذشت یک سال از خارج شدن  آمریکا از برجام نتوانستند از پس ترامپ بربیایند، اظهار کرد: اگر سران کشورهای اروپایی در فرصت 60 روزه نتوانند منافع  ایران در برجام را تامین کنند جمهوری اسلامی ایران قاطعانه برخورد خواهدکرد.

امام جمعه کاشان به بازتاب بیانیه شورای امنیت ملی خطاب به کشورهای اروپایی اشاره کرد و به اظهارات مضحک ترامپ که ایرانی ها می خواهند به من زنگ بزنند، ولی جان کری به آنان می گوید با ترامپ تماس نگیرید، اشاره کرد و بیان داشت: آقای ترامپ! گوشهایت را برای شنیدن پیام استکبار ستیزی ملت ایران دقیق باز کن.

 برپایه این گزارش، مردم انقلابی و ولایتمدار کاشان درپایان نماز عبادی سیاسی جمعه، با حضوری در راهپیایی، حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشورمان  اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha