شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 491812
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مدارس علمیه خواهران استان فارس

حوزه/ کرسی آزاد اندیشی با موضوع «چالش های اخلاقی فمنیسم در فرزند آوری از دیدگاه اسلام و راهکارهای آن» باحضور استاد منتقد و استاد داور، در مدرسه علمیه الزهرا(س) نی ریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم جز خوانی قرآن کریم ویژه عموم بانوان و طلاب  همراه با تفسیر قران کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) داراب برگزار شد.

 

در مدرسه علمیه الزهرا(س) نی ریز نیز کرسی آزاد اندیشی با موضوع چالش های اخلاقی فمنیسم در فرزند آوری از دیدگاه اسلام و راهکارهای آن باحضور استاد منتقد و استاد داور در جمع طلاب و اساتید برگزار شد.

برگزاری نشست پژوهشی با موضوع فمنیسم و پیامدهای آن در زندگی زن و مرد با سخنرانی زال پور در جمع طلاب و همچنین برگزاری جلسه آموزش تربیت فرزند در جمع دانش آموختگان باسخنرانی مشاور مدرسه خانم پرتقالی از دیگر فعالیت های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) نی ریز است.

 

در مدرسه علمیه فاطمیه(س) فسا نیز کرسی آزاد اندیشی با موضوع " دوستی پسر و دختر قبل از تاهل بله یا خیر " توسط طلاب در مقام ارائه دهنده و منتقد  و استاد  در جایگاه داور برگزار شد.

 

برگزاری حلقه معرفتی با موضوع سبک زندگی اسلامی(تغذیه سالم در ماه رمضان) توسط واحد فرهنگی و فعالان فرهنگی مدرسه معصومیه شیراز یکی دیگر از فعالیت های مدارس علمیه استان فارس به شمار می رود.

 

مدیر و کادر مدرسه علمیه خواهران ام الائمه(س) اقلید در مدارس دبیرستان نوبت اول و دوم روستاهای شهرستان جهت تبلیغ و جذب افراد علاقمند به مدرسه علمیه حضور یافتند.

 

برگزاری تفسیر نور در مجالس خانگی و برگزاری کلاس مهارت های زندگی در جوار شهدای گمنام توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) لامرد انجام شد.

 

در مدرسه علمیه الزهرا(س) خرمبید نیز دوره تکمیلی بسیج طلاب ازعادی به فعال باحضورطلاب با محوریت جنگ نرم، حفاظت واطلاعات، اسلحه شناسی، فضای مجازی و غیره برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha