پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار با امام دیدار طلاب سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای

حوزه/ در صفحه ویژه «دیدار با امام»، متن کامل، صوت و فیلم بیانات رهبر انقلاب، سخنان مدیر حوزه های علمیه، گزارش تصویری، متن کامل اظهارات نمایندگان طلاب به پیوست فیلم، حاشیه نگاری برخی حاضران از دیدار با ولی امر مسلمین، عکس نوشته ها و کلیپ های تولید شده از بیانات رهبری آمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دیدار جمعی از طلاب و روحانیون سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب نخستین دیدار با این چینش و حضور نهادهای مختلف حوزه ای از نقاط مختلف کشور بود که امید است به رویه ای ثابت در دیدارهای رمضانی ولی امر مسلمین تبدیل شده و سال به سال بر قوت و نشاط این دیدار افزوده شود.

با توجه به اهمیت فوق العاده بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار و پیگیری مخاطبان حوزه نیوز از تمام متن و حاشیه این دیدار، صفحه ویژه «دیدار با امام» در حوزه نیوز راه اندازی شد.

در این صفحه، متن کامل، صوت و فیلم بیانات آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سخنان آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، گزارش تصویری، متن کامل اظهارات نمایندگان طلاب به پیوست فیلم، حاشیه نگاری برخی حاضران از دیدار با ولی امر مسلمین، عکس نوشته ها و کلیپ های تولید شده از بیانات رهبر انقلاب آمده است.

برای مشاهده صفحه ویژه «دیدار با امام» روی این لینک کلیک کنید:

http://hawzahnews.com/subject/didar

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha