جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بيانيه آیت الله عیسی قاسم در دفاع از آیت الله غریفی

حوزه/ شیخ عیسی قاسم در واکنش به بیانیه توهین آمیز وزارت کشور بحرین علیه آیت الله غریفی تاکید کرد: ملت بحرین حمله به آیت الله غریفی را به نظاره نخواهد نشست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در واکنش به بیانیه توهین آمیز وزارت کشور بحرین علیه آیت الله غریفی ، آیت الله شیخ عیسی قاسم با صدور بیانیه ای تاکید کرد: غریفی با ملت بحرین و ملت با غریفی است.

بسم الله الرحمن الرحيم

والصلاة والسلام على سيدنا محمد وآله الطيبين الطاهرين

علامه سید عبدلله الغریفی مردی از مردان مقتدر بحرین و امت است، وی دژی از دژهای وطن و از افرادی ست که هیچ ترغیب و تهدیدی آنها را از دین خارج نمی‌نماید.

وی قلبی ست خالی از حُقدهای بی ارزش، رقابت جویی های ناچیز و طمع‌های خوارکننده، وی نه برای خود و نه برای دیگری نمی‌پسندد که یاور ظالم علیه مظلوم حتی برای نجات خود باشد.

حمله به ایشان حمله به ملت است، حمله به قضیه، آرزوها و آزادی ملت است. ملت مقاوم بحرین حمله به این شخصیت بزرگ کریم و غیور را به نظاره نخواهد نشست، این در واقع حمله ای به خود ملت است و حمله به مردی ست که کم گذاشتن برای وی جایز نیست.

مورد هدف قرار دادن این مرد مخلص حتی با یک کلمه که شایسته مقام بلند و موقعیت رفیع او باشد، چه سیاستی ناشایست و چه زیانبار برای وطن و استقرار آن است.

الغریفی با ملت و ملت با الغریفی است، تعرض به یکی تعرض به دیگری و تعدی به یکی تعدی به دیگری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha