جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده نیروی انتظامی فارس

حوزه/ فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به وضع فضای مجازی، گفت: هرچند برخی افراد که مسئولیت دارند، تمایلی به کنترل فضای مجازی ندارند، اما نیروی انتظامی اقداماتی در این زمینه انجام داده است و با افرادی که فعالیت های هنجارشکنانه در این فضا داشته باشند به شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار احمد علی گودرزی شامگاه دوشنبه در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش های شهر شیراز برگزار شد، به جایگاه روحانیون در امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به سطح تهدیدات اگر اقدامات و فعالیت های روحانیون نباشد، قطعا کسانی که در جامعه قصد هنجار شکنی دارند، بیش از این سطح تهدید خود را افزایش می دهند.

وی با بیان اینکه ساختار امر به معروف و نهی از منکر به خوبی دیده شده است، افزود: اجرای طرح «ناظر یک» پیرامون این امر بسیار تاثیرگذار بوده است البته امسال نیز با قدرت تر در سطح استان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با تاکید بر اینکه آمار ها نشان می دهد که روحانیون در موضوع امر به معروف و نهی از منکر پیشتاز بوده اند، تصریح کرد: اقدام اخیر فردی دیو صفت در همدان که روحانی را به شهادت رساند، نشان از این دارد که انسان های موثری در جامعه وجود دارند؛ درواقع نقش روحانیت بی بدیل است.

وی در ادامه با اشاره به وضع فضای مجازی، گفت: هرچند برخی افراد که مسئولیت دارند، تمایلی به کنترل فضای مجازی ندارند، اما نیروی انتظامی اقداماتی در این زمینه انجام داده است و با افرادی که فعالیت های هنجارشکنانه در این فضا داشته باشند به شدت برخورد می شود.

سردار گودرزی، اولویت نیروی انتظامی را حفظ ارزش های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا از اول ماه رمضان حدود 400 نفر را به دلیل روزه خواری دستگری کرده ایم، همچنین 75 مرکز تجاری نیز پلمپ شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه منکر یعنی مواد مخدری که بلای خانمان سوز است، عنوان کرد: حدود 2 هزار نفر برای ابلاغ گزارش در همین رابطه و مسائل دیگری مانند بدحجابی و ... در طرح ناظر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha