جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل صدا و سیما استان فارس

حوزه/ سهرابی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد شبکه های ماهواره ای در صدد ضربه زدن به سبک زندگی اسلامی هستند، تصریح کرد: ۳۰۰ شبکه ماهواره ای در کشور عملیات روانی انجام می دهند تا امت و امام را از هم جدا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سید تقی سهرابی شامگاه دوشنبه در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه همه صاحب نظران اعتقاد دارند که انقلاب ایران یک پدیده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی شکل گرفت که جهان بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود.

وی با بیان اینکه انقلاب به دست عالم دینی در زمان بلوک شرق و غرب در منطقه ای استراتژیک شکل گرفت، افزود: شاید کمتر جامعه ای فکر می کرد که بتوان در مقابل ابرقدرت های جهان قد عمل کرد، اما انقلاب اسلامی به مظلومان نشان داد که با توکل به خداوند می تواند کارها را به خوبی انجام داد.

مدیر کل صدا و سیمای استان فارس تصریح کرد: از آغاز انقلاب توطئه چینی دشمنان برای شکست انقلاب در دستور کار قرار گرفت، اما نتوانستند در این خصوص کاری کنند، البته هزینه های زیادی را برای کشور ایجاد کردند و هنگامی که دیدند نمی توانند کاری بکنند، انسانی جانی را برای مقابله با کشور ایران در جنگ تحمیلی قرار دادند.

وی، یکی از مولفه های قدرت در نظام مقدس اسلامی را مردم دانست و ادامه داد: تا هنگامی که مردم از نظام دفاع کنند دشمنان نخواهند توانست به نظام ضربه بزنند، به همین دلیل دشمنان با ابزار رسانه تلاش می کنند پیوند بین امام و امت را از هم بپاشند.

سهرابی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد شبکه های ماهواره ای در صدد ضربه زدن به سبک زندگی اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: با شتاب ماهواره در کشور 300 شبکه عملیات روانی انجام می دهند تا امت و امام را از هم جدا کنند؛ دشمنان با ایجاد چنین شبکه هایی در صددند منکرات را در جامعه افزایش داده و شرایطی به وجود بیاورند که مردم به مسئولان اعتماد نداشته باشند.

مدیر کل صدا و سیما استان فارس اظهار کرد:‌ اگر امروز در جامعه خود می بینیم که منکراتی وجود دارد و رو به افزایش است، به دلیل تبلیغات رسانه ای است که سبک زندگی اسلامی را نشانه رفته اند.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری هشدار داده اند که به آگاهی مردم و سبک زندگی مردم توجه کنید؛ افرادی که در مسیر امر به معروف گام بر می دارند باید بدانند که مخاطبان در عصر رسانه ها قرار دارند، بنابراین استفاده هوشمندانه از رسانه و پیام های مبتنی بر ارزش ها بسیار ضروری و لازم است.

مدیرکل صدا و سیما استان فارس عنوان کرد: در سومین حرم اهل بیت(ع) زندگی می کنیم، یعنی بهترین جایی که می تواند برای کشور الگو باشد که چگونه با مخاطب می توان با زبان رسانه صحبت کرد این استان است؛ درواقع با جوان امروز باید با زبان هنر صحبت کرد، لذا یکی از مهمترین کارهایی که در امر به معروف باید مورد توجه قرار گیرد، آموزش فعالان این بخش پیرامون چگونه سخن گفتن است.

وی ابراز کرد: دشمان برای جدا کردن مردم از نظام و امام برنامه دارند، از این رو باید مواظب باشیم اگر با زیان درست صحبت نکنیم ممکن است آسیب هایی وارد شود که جبران آن سخت و دشوار باشد.

سهرابی در پایان تاکید کرد: مهمترین معروف ما امروز عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است که در آن از تمدن و جامعه سازی سخن گفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha