پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به هیاهوهای تبلیغاتی آمریکایی ها، گفت: ناو بسیار آسیب پذیر تر از پایگاه هوایی است؛ اگر آمریکایی ها قدرت و جرات داشتند قطعا کار سوریه، یمن و عراق را یکسره می کردند؛ مسلما باید بدانند به فرمایش مقام معظم رهبری آنان در کاخ های شیشه ای هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یدالله بوعلی، شامگاه دوشنبه در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مسئولان در روزهای اخیر بیان کرد با استقرار ناو آمریکا در خلیج فارس اوضاع خراب است، گفت: ناو بسیار آسیب پذیر تر از پایگاه هوایی است؛ اگر آمریکایی ها قدرت و جرات داشتند قطعا در مرحله نخست، کار سوریه، یمن و عراق را یکسره می کردند؛ مسلما باید بدانند به فرمایش مقام معظم رهبری آنان در کاخ های شیشه ای هستند.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: مقام معظم رهبری هیچ وقت مبالغه نکرده اند، بلکه قدرت نظام مقدس اسلامی را بیان کرده اند و تردیدی در آن وجود ندارد.

وی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: در مرحله نخست باید اقدامات میدانی انجام شود، آنچه که در این بخش شاید مهم تر از اقدامات میدانی باشد اقدامات ایجابی است که باید انجام شود، از این رو سپاه با تدبیری که رهبر معظم انقاب داشته دارای ظرفیتی فراگیر برای اقدامات ایجابی است.

سردار بوعلی ادامه داد: همه اعضای بسیج به عنوان آحاد مردم باید توجه داشته باشند که فرمان مقام معظم رهبری بر این بوده که هر جا کشور دچار مشکل شد از ظرفیت های مردم استفاده شود، لذا ورود سپاه به مسئله امر به معروف برای کمک است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha