پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: امروز باید حوزه از تمام ظرفیت های رسانه ای استفاده کرده و جریانات موجود در جهان را درست تحلیل کند تا جامعه در دام شیاطین گرفتار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از حجت الاسلام منصور امامی، شامگاه دوشنبه در نشست خانوادگی طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی در ارومیه که به همت مرکز خدمات استان برگزار شد، با اشاره به حملات رسانه‌ای غرب علیع فرهنگ دینی و ملی اظهار داشت: غرب امروز جنگ تمام عیار علیه اسلام را شروع کرده و در این راه از ظرفیت رسانه برای حمله به اسلام و انقلاب استفاده می‌کند و حضور ما در رسانه‌ها برای مقابله با این جنگ و دفاع از فرهنگی دینی و ایرانی ضرورری است.

وی ادامه داد: در جنگ رسانه دشمن سعی دارد با حمله به قرآن، مقدسات، اسلام، اهل بیت (ع) ذائقه نسل جدید را تغییر دهد و برای این‌کار به ساخت فیلم، کارتون و بازی‌های کامپیوتری و موبایلی روی آورده که به شدت از دین و مبانی دینی تقدس زدایی می‌کند و متاسفانه در ایران بیش از 20 میلیون نفر از بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه تصریح کرد: امروز باید حوزه از تمام ظرفیت های رسانه ای استفاده کرده و جریانات موجود در جهان را درست تحلیل کند تا جامعه در دام شیاطین گرفتار نشود.

وی ادامه داد: برای ایجاد اسلام هراسی و ایران‌هراسی، اسلام را یک دین خشونت و مردم ایران مردم خشن معرفی می‌کنند و فیلم های مستندی تولید می‌کنند و در آنها به شدت به ایران و اسلام حمله می‌کنند و 70 میلیون نسخه همان مستند را به صورت رایگان در بین مردم خود توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام امامی بیان داشت: در فیلم‌های ساخت غرب که هدف آن معرفی اسلام به عنوان دین خشونت است، فرماندهان تروریست‌ها با نماد اسلام و تشیع معرفی می‌شود و عموما شعارهایی که در این فیلم‌ها هست شعارهای مقدس دینی است؛ دشمن با هدف زمینه‌سازی جنگ و ایجاد گروه‌های تروریستی در منطقه روی به ساخت این فیلم‌ها آورده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha