جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرگرد شهاب احمدی

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: بیش از ۵۰ کلاس جهت عمق بخشی به مسائل اخلاقی و اعتقادی کارکنان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، همچنین در این ماه نیز پنج شنبه هر هفته، کارکنان در یکی از بقاع متبرکه جاضر شده و محفل انس با قرآن برگزار می کنند.

 شهاب احمدی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در راستای افزایش بصیریت دینی کارکنان رسمی و وظیفه، در طول ماه رمضان به صورت ویزه و در طول سال هفته ای یک روز کلاس های اعتقادی و مفاهیم برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به سطح بندی انجام شده در ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه های اعتقادی و مفاهیم در سه کلاس برای برادران و یک کلاس تفسیر برای خواهران انجام می شود.

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه بقیه الله(عج) شیراز به اهداف برگزاری برنامه ها و کلاس ها در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرسنل سپاه پاسداران باید نسبت به دیگر کارکنان ادارات از جهت معنوی و اعتقادی تفاوت هایی داشته باشند، از این رو برای آنان پیرامون مباحث احقلافی و معنوی برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه استقبال کارکنان موجب شده است تا از اساتید مجربی بهره مند شویم، عنوان کرد: هدف در بکاری گیری از اساتید این بوده که از اساتید برجسته ای دعوت کنیم، چراکه همه پرسنل در این برنامه ها شرکت می کنند و حضور افراد نیز موجب شده تا حساسیت بیشتری در دعوت اساتید داشته باشیم.

 احمدی بیان داشت: پس از ماه مبارک رمضان نیز کلاس های اعتقادی و دینی در روز شنبه به مدت دو ساعت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز سپاه به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی مورد  هجمه دشمنان اسلام قرار گرفته و آن چیزی که سپاه را در چشم مردم عزیز کرده روحیه معنوی بوده که سعی شده این بنیه را در بین کارکنان افزایش دهیم.

مسئول عقدتی سیاسی سپاه بقیه الله(عج) شیراز به دیگر برنامه های این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: برای آحاد بسیج که زیر مجموعه این ناحیه به شمار می روند برنامه های خاصی در نظز گرفته شده است، برای حوزه ها نیز حداقل یک جلسه اخلاقی به صورت ویژه در نظر داریم که سر فصل های این برنامه ها به آنان ابلاغ می شود، و اکنون بر این باروریم که این سرفصل ها مورد نیاز جامعه است.

وی ادامه داد: در کنار کلاس های ماهیانه، برای مدیران و فرماندهان دوره های تربیت تعالی سه روزه در سطح استان و یا خارج از استان برگزار می شود که این دوره شامل سرفصل های دینی، اعتفادی و سیاسی است، درواقع اعتقاد ما بر این است که هرفردی  وارد بسیج می شود باید از نظر اعتقادی و دینی از دیگر اقشار جامعه جلوتر شود.

 احمدی در پایان از برگزاری  54 کلاس اخلاقی و اعتقادی خبرداد و ابراز کرد: بیش از 50 کلاس جهت عمق بخشی به مسائل اخلاقی و اعتقادی کارکنان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، همچنین در این ماه نیز پنج شنبه هر هفته، کارکنان در یکی از بقاع متبرکه حاضر شده و محفل انس با قرآن برگزار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha