پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه ادامه دهندگان مسیر نوکری انگلیس در کشور وجود دارند، گفت: پذیرش دعوت افطاری سر سفره سفارت انگلیس خیانت به ملت است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با انتقاد از شرکت بعضی از مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ضیافت افطاری سفارت استعمارگر پیر در تهران، گفت: سابقه دولت استعمارگر انگلیس در ایران، در اذهان مردم تابلویی از خیانت و جنایت است.  

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: قحطی شهریور سال 1320 که بانی آن انگلیس بود موجب مرگ 9 میلیون ایرانی گردید و هولوکاست واقعی را رقم زد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی فرقه سازی ها در کشورهای اسلامی خصوصا بهائیت، وهابیت و اکنون تقویت فرقه شیرازی ها  تحت لوای دولت خبیث انگلیس صورت می گیرد، اظهار کرد: ایجاد دو دستگی در بین مسلمانان و فتنه 88 از طریق سفارت انگلیس در تهران کنترل می شد که اوج شیطنت آن را در شبکه BBC شاهد بودیم.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به کارشکنی انگلیس در مذاکرات هسته ای و حرکت غیر معقولانه سلفی بگیران در مجلس که خباثت برجامی اتحادیه اروپا را به دنبال داشت، گفت: جای سؤال است که عده ای از مسئولان و نمایندگان مجلس با کمال وقاحت روزه خود را با هزینه سفارت انگلیس افطار کردند.

وی تصریح کرد: از قرار معلوم هنوز دیگ پُلو انگلیسی در سفارت برپاست و در هر زمان از میهمان خاص خود پذیرایی می کند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه ادامه دهندگان مسیر نوکری انگلیس در کشور وجود دارند، ابرازداشت: پذیرش دعوت افطاری سر سفره سفارت انگلیس خیانت به ملت است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه اگر نمایندگان امین واقعی مردم بودند و مشکلات اقتصادی را درک می کردند، هر گز با قبول دعوت به مردم خیانت نمی کردند، اظهار کرد: کسانی که دل در گرو افطاری سفارت انگلیس دارند هرگز برای حوزه انتخابیه خود قدمی در راستای تحول زندگی مردم بر نخواهند داشت.

وی در پایان گفت: از دستگاه های امنیتی و قضایی خواستار تحقیق و برخورد لازم با مدعوین در ضیافت افطار سفارت انگلیس هستیم و اسامی آنان را به مردم معرفی نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha