جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: نکبت همچنان در بسیاری از کشور های ما آشوب، ناآرامی، درگیری، جنگ، تفرقه، تعصب و خروج از قوانین را به وجود می آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،  آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی به مناسبت روز نکبت گفت: نکبت فلسطین که کشور های ما را عرصه کشتار، ظلم و ستم قرار داد، استعمار با تأسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین، مرتکب بزرگترین جنایت در تاریخ شد.

وی ادامه داد: این رژیم که جرثومه فساد است، به فتنه انگیزی روی آورده و مرتکب کشتار و ویرانی در جهان عربی و اسلامی شد.

آیت الله قبلان تصریح کرد: نکبت همچنان در بسیاری از کشور های ما آشوب، ناآرامی، درگیری، جنگ، تفرقه، تعصب و خروج از قوانین را به وجود می آورد.

رئیس مجلس اعلای شیعیان اشاره کرد: رژیم صهیونیستی، گروهک های تروریستی تکفیری را در جهت کشتار ملت های ما و نابودی کشور های ما تأسیس کرد و امروز با اجرایی کردن "معامله قرن" برنامه های خود را تکمیل می کند و تلاش خود را برای یهودی سازی قدس و کرانه باختری افزایش داده و شهرک های خود را در سرزمین های عربی در فلسطین گسترس می دهد.

وی تاکید کرد: مقاومت و پایداری به همراه وحدت برای آزادی فلسطین و شکست معامله ها و نابودی تمامی انواع یهودی سازی قدس کافی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha