پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: مشکل ما با استکبار علاوه بر این که موشک، هسته‌ای و حقوق بشر است، اما بحث اصلی سر اسلام و خداست، ما می‌گوییم خدا هست آنها می‌گویند نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با دعوت به رعایت تقوا، گفت: سیاسیون و افراد اهل قلم در این زمینه باید بسیار مراقب باشند.

وی با بیان این که در مذاکره برد- برد آنها بردند و ایران به امتیازی دست پیدا نکرد، خاطر نشان کرد: در مذاکره موشکی هم آنها به دنبال آن هستند که برد موشک‌های ما را کاهش دهند و به نوعی به سمت خلع سلاح پیش برویم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: با این تعاریف مذاکره موشکی جز به معنی برداشتن مانع مقابل دشمن نیست که بتوانند به اهداف شوم خود برسد.

وی خطاب به دولتمردان یادآور شد: امنیت ما قابل مذاکره نیست و نباید امنیت را قربانی سیاست‌ بازی‌ها کرد، البته در کنار این موضوع نیز نخواهیم گذاشت امنیت کشور به خطر بیفتد.

امام جمعه همدان، دشمنی آمریکا با ایران را به دلیل استقلال کشور و به زیر با ظلم نرفتن عنوان کرد و اظهار داشت: نمی‌دانیم چه اتفاقی برای برخی از مسؤولان افتاده که نمی‌خواهند امروز حرف خدا را قبول کنند.

وی با بیان اینکه دعوای ما با جریان استکبار بر سر خداست، افزود: مشکل موشک، هسته‌ای و حقوق بشر هم هست، اما بحث اصلی سر اسلام و خداست ما می‌گوییم خدا هست آنها می‌گویند نیست.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی به اتفاقات دانشگاه بوعلی و برخی از برنامه‌های غیر ارزشی در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: دانشگاه محل کسب علم است و نباید شاهد بروز اتفاقاتی این چنینی در آن باشیم.

وی، توجه بیشتر مسئولان به انتصابات را خواستار شد و خاطر نشان کرد: باید در استان از مسئولان کارآمد و انقلابی که وجود دارد به نحو احسن استفاده کرد، اما در انتصابات حساسیت‌هایی در جامعه ایجاد شده که مسئولان باید مراقب باشند.

امام جمعه همدان در پایان به تعطیلی واحد های تولیدی‌ اشاره کرد و یادآور شد: در استان همدان مشکلات اقتصادی و بیکاری بسیاری داریم، بنابراین مسئولان به این موضوعات توجه کنند و اگر مشکلی وجود دارد قانون را به نفع مردم و تغییر دهند

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha