جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام زرندی

حوزه/ دادستان دادسرای ویژه روحانیت در شرق کشور، گفت: نباید فقط در موضوع احکام از قرآن برداشت کنیم، بلکه در همه‌ موضوعات و مطالبی که دنیا به آنها نیاز دارد، باید از آیات الهی بهره برداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین زرندی در حاشیه بازدید از بخش حوزوی چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به بخشی از آیه ۵۹ سوره انعام که می فرماید: «وَ لا رَطْبٍ وَ لا يابِسٍ‏ إِلاَّ في‏ كِتابٍ مُبينٍ»، تاکید کرد: نباید نسبت به قرآن غفلت کنیم و فقط در موضوع احکام از آن برداشت موضوع داشته باشیم، بلکه از آن در همه‌ موضوعات و مطالبی که عالم به آن وابسته است باید بهره برداری کرد.

دادستان دادسرای ویژه روحانیت در شرق کشور ادامه داد: با توجه به اینکه قرآن اعجاز پیامبر اکرم (ص) است، می تواند به ما در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و ... کمک کند و در این زمان، می توانیم بهترین بهره برداری را از آن داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مشهد ​با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای آشنایی طلاب نسبت به فعالیت های جدید در حوزه علوم قرآنی است، ابراز کرد: حوزه های علمیه نیز می توانند در موضوعات مختلف، مطالب قرآنی را استخراج و در این بازه نمایشگاهی ارائه دهند.

گفتنی است، حوزه علمیه خراسان در چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی، در سالن فردوسی نمایشگاه دائمی مشهد حضور فعال داشت و به عنوان غرفه برتر شناخته شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha