جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، طی بیانیه ای بر اهمیت روزجهانی قدس و حضور حداکثری طلاب و روحانیت این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، طی بیانیه ای بر اهمیت روزجهانی قدس و حضور حداکثری طلاب و روحانیت این استان تاکید کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَآ أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبّتْ أَقْدَامَکُمْ«آیه 7 سوره مبارکه محمد(ص)»

انتخاب مدبرانه ی آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به نام روزجهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فرصتی برای نشان دادن وحدت ، اراده و انسجام امت اسلامی در حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بود که با گذر زمان ارزش آن بیش از پیش آشکار می‌شود.

فلسفه و محتوای روز جهانی قدس در بستر رمضان المبارک که موسم تمرین صبر و استقامت است نوید بخش نصرت الهی است.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با درک درست از نقشه‌های شوم استعمارگران و مستکبران بر این باور بودند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، همانند یک غده سرطانی در پیکر جهان اسلام نقشی فتنه انگیزانه، تخریب گرانه و آسیب رسان داشته و بر این اساس باید ریشه کن گردد.

روحانیت، اساتید و طلاب استان سمنان، همگام با مردم ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین و مقاومت اعلام می کنند که روز جمعه 10 خرداد با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha