پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: مسلمانان تا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی پای کار هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌ الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسؤولان در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت انقلابی ایران به‌ویژه مردم استان ولایی سمنان در مراسم لیالی قدر و به‌ویژه راهپیمایی روز قدس بیان کرد: آیین شب‌های قدر باشکوه و خالصانه و مراسم روز قدس نیز عاشقانه در سمنان برگزار شد و از مردم بزرگ ایران و استان ولایی سمنان قدردانی می‌کنم.

وی به پیام مردم ایران در روز قدس اشاره و اظهار کرد: پیام مردم ایران و مسلمانان جهان که امروز همه‌گیر و فراگیر شد، از بین رفتن رژیم صهیونیستی و ماندگاری فلسطین است و مسلمانان تا نابودی این رژیم جنایتکار پای کار هستند.

امام جمعه سمنان ضمن انتقاد به مطرح کردن طرح معامله قرن از سوی آمریکا بیان کرد: این طرح‌های سازش‌کارانه و خائنانه کار و توطئه جدیدی نیست و از گذشته بوده و تازگی ندارد.

آیت‌ الله شاهچراغی افزود: معامله قرن، یکی از طرح‌های شیطان بزرگ است که با اتحاد و همدلی با شکست مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معامله قرن یعنی به رسمیت شناخت رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: دشمنان درصددند تا با اجرایی کردن این طرح، رژیم صهیونیستی را صاحب‌خانه و مردم مظلوم فلسطین را به دوردست منتقل کنند؛ آن هم بدون هیچ تجهیزات و امکاناتی!

امام جمعه سمنان با بیان اینکه این طرح خلاف عقل، شرع و عرف و خائنانه است، افزود: رهبری فرمودند که این طرح راه به جایی نمی‌برد؛ ملت‌های مسلمان باید به پا خیزند و این طرح را در نطفه خفه کنند.

آیت‌ الله شاهچراغی با اشاره به پیش رو بودن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت این روز، به ضرورت حضور مردم و مسؤولان در مجالس یادبود امام راحل اشاره کرد و افزود: از مردم و مسؤولان تقاضا دارمی در این آیین‌ها حضور پررنگی داشته باشند.

وی ضمن انتقاد از مسؤولان مرکز استان و گله‌مندی از عدم حضور آنان در برنامه‌ها بیان کرد: حضور مسؤولان از تعداد انگشتان دو دست تجاوز نمی‌کند و حضور آنها در برنامه‌ها کمرنگ دارند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: مسؤولان باید در مجالس ارتحال امام و آیین‌های دشمن‌کش حضور پررنگی داشته باشند و مردم نیز این روز را گرامی بدارند.

آیت‌ الله شاهچراغی با اشاره به جانشینی مقام معظم رهبری، این جایگاه ارزشمند را زیبنده معظم‌له دانست و افزود: مقام معظم رهبری 30 سال با تلاش، مجاهدت و ساده‌زیستی در این جایگاه ارزشمند خدمت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha