پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که سرنوشت صدام در انتظار آل سعود است، گفت: همین آمریکا روزی مدافع جنایات وحشیانه رژیم صدام بود و در آخر نیز به دست خود او را سرنگون کردند واین مسئله روزی دامن آل سعود را هم خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ظهر امروز در مسجد حجتی شهرستان تاکستان به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امروز متاسفانه رژیم آل سعود که دست پرورده آمریکا و اسراییل است، دست به جنایات وحشیانه علیه ملت مظلوم یمن می زند، البته روزی انتقام این مظلومان که بی گناه به خاک وخون کشیده می شوند از سردمداران خائن سعودی گرفته خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که سرنوشت صدام در انتظار آل سعود است، اظهار کرد: همین آمریکا روزی مدافع جنایات وحشیانه رژیم صدام بود و در آخر نیز به دست خود او را سرنگون کردند واین مسئله روزی دامن آل سعود را هم خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه قزوین، به اقتدار جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد، چرا که این رژیم جعلی رو به افول است و برای حفاظت از خود در مقابل جبهه مقاومت دیوار بتنی کشیده است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت شکست دولت های تروریست پرور را محقق کرده و نقشه آنها را برای حضور بلند مدت در منطقه با هزینه های سنگین نظامی را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha