چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان مراسم یادبودی برای امام خمینی در منطقه "حاره حریک" لبنان با حضور علمای دینی و شخصیت های مختلف برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان مراسم یادبودی برای امام خمینی در منطقه "حاره حریک" لبنان با حضور علمای دینی و شخصیت های مختلف برگزار کرد.

در حال حاضر باید بر رهبری امام خامنه ای تاکید کرد

شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای این تجمع در سخنان خود گفت: زمانی که سفیر اسرائیل را در قاهره و عمان می بینم و می شنوم که هیئت های اسرائیلی به کشور های عربی سفر کرده اند، آتش می گیرم و به شدّت احساس حقارت می کنم.

وی افزود: در این هنگام هرگز فریاد زدن کافی نیست، بلکه باید برای نشست و مشورت تجمع کرد و بر رهبری امام خامنه ای بعد از امام خمینی تاکید کرد.

سپس سید احمد حسینی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در سخنانی اشاره کرد: معامله قرن در برابر اراده ملت فلسطین و مقاومت شکست می خورد و اینگونه طرح ها و توطئه ها هیچ ارزشی ندارد.

 

اگر توانستیم معامله قرن را با شکست مواجه کنیم، به پیروزی کامل رسیدیم

سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله در سخنان خود تصریح کرد: فلسطین در استراتژی امام خمینی در مرکز درگیری است و این به معنی منت گذاشتن امام بر ملت فلسطین نیست و اینکه امام خمینی مسئله فلسطین را مورد توجه قرار دادند، امری سیاسی نیست، بلکه به این معنی است که رژیم صهیونیستی در مرکز درگیری است که هدف آن تسلط آمریکا و اسرائیل با همکاری جهان بر تصمیم های سیاسی، اقتصادی، ثروت، دولت، آینده و سرنوشت منطقه ما است و این طبیعی است که امام بگوید "امروز ایران و فردا فلسطین".

وی با بیان اینکه، این ریشه موضعی است که بر اساس آن ایران مورد محاصره، تحریم و توطئه قرار گرفته شده است، گفت: ما مسئولیت بزرگی در هدایت امت و نسل های خود به سمت اسلام صحیح بر عهده داریم، لذا باید در دیدگاه، استراتژی، تشیکل ائتلاف و دوست یابی، تعیین هدف و اولویت بندی بازنگری داشته باشیم؛ چرا که ما در زمانی هستیم که در آن شکست کامل یا پیروزی کامل که نام آن معامله قرن است، محقق می شود.

امین السید اشاره کرد: اگر به اذن خداوند توانستیم این معامله را با شکست مواجه کنیم، به پیروزی کامل رسیدیم، امّا اگر این معامله اجرایی شد، ما دچار شکست کامل شدیم.

شیخ حسین قاسم رئیس شورای علمای فلسطین گفت: ما باید بدانیم هر دعوت حقی باید با طاغوت و مستکبران مخالفت کند، لذا اگر صهیونیسم جهانی و آمریکا و ماسونی به محور مقاومت از ایران تا لبنان و فلسطین رضایت می دادند، در این محور شک می کردیم؛ چرا که رضایت دشمنان مژده دهنده خیر و خوبی نیست.

شیخ غازی حنینه هماهنگ کننده احزاب گفت: طرح سیاسی امام خمینی، محرک و انگیزه ای برای ملی گرا های عرب، قدرت های راستگرای عربی، قدرت های اسلامی، جنبش های اسلامی و عموم مسلمانان در سرتاسر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha