جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با حوزه های علمیه اشارهکرد و گفت: یکی از تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در رابطه با حوزه های علمیه مسئله تحول بوده که باید این رسالت خطیر را به سرمنزل مقصود برسانیم.

به گزارش خبزرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، ظهر امروز در جمع مدیران و اساتید مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد، مسئله تهذیب و تربیت در مدارس را با اهمیت دانست و بیان کرد: مدیران و اساتید مدارس نگاه تهذیبی و تربیتی را در طلاب تقویت کنند.

معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور ادامه داد: وقتی یک مدیر دلسوز، مهربان، کارشناس و متخلق باشد، اعتماد طلبه را چندین برابر می کند.

وی بر برگزاری جلسات اخلاق در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: جلسات اخلاقی باید در استان ها و شهرستان ها پررونق برگزار شود و اساتید و مدیران هم بیش از پیش در این عرصه تلاش داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با حوزه های علمیه اشاره و بیان کرد:  یکی از تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در رابطه با حوزه های علمیه مسئله  تحول بوده که باید این رسالت خطیر را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های ماندگار حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر سابق حوزه قزوین، به انتصاب مدیر جدید حوزه استان ااشاره کرد و ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا دارای کوله باری از تجربه در زمینه های مختلف است.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحاتنی نیا نیز ضمن خیرمقدم به معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور، بر توسعه برنامه های تهذیبی و اخلاقی در حوزه استان تاکید کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha