چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کریمی تبار -  نمازجمعه ایلام

حوزه/ امام جمعه ایلام گفت: همواره رعب و وحشت حضور ایران در منطقه به کابوسی بزرگ برای استکبار تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: اسلام حجاب را ارزش و قیمت زن مسلمان می‌داند و بالا بودن ارزش بانو به این است که در معرض دید و آسیب‌ها نباشد.

وی تصریح کرد: حجاب و پوشش زن نیز به‌منزله یک حاجب و مانع در مقابل افراد نامحرم است که قصد نفوذ و تصرف در حریم ناموس دیگران را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نماز جمعه، نمایش وحدت و قدرت مسلمانان و میعاد نمازگزاران مؤمن است و آثار و برکات برگزاری نماز جمعه برای مردم ملموس است، در جنگ هشت سال دفاع مقدس محل پشتیبانی نیروی انسانی در نمازهای جمعه بود و این امر مهم سبب پیروزی ایران در برابر کشور بعث عراقی شد.

وی تصریح کرد: نماز جمعه یکی از معروف‌هایی است که به‌برکت انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، هم‌اکنون ۹۰۰ نماز جمعه در کشور اقامه می‌شود که این نماز‌های جمعه کانون فرهنگی برای اتصال انسان با خدا است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار ادامه داد: سرنگونی پهباد آمریکایی در خاک ایران، قدرت نظامی جمهوری اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان داد، همواره رعب و وحشت حضور ایران در منطقه به کابوسی بزرگ برای استکبار تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: هر زمانی که ملت به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش داده‌اند مشکلات به خوبی سپری شده است، زیرا انقلاب ثمره خون شهدا است بنابراین باید قدردان نعمت‌های بیکران خداوندی در نظام باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha