جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد - حوزه اصفهان

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان گفت: نهادهای دینی و اسلامی مثل شورای هماهنگی، امور مساجد و ستاد احیای امر به معروف و حتی اعزام مبلغین به مدارس آموزش و پرورش جهت اقامه نماز، بودجه بسیار کمی و تقریبا در حد هیچ دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: شورای هماهنگی نهادی ضروری برای حرکت های انقلاب است

وی با بیان اینکه شعائر جمع شعیره یعنی علامت است، تصریح کرد: هرکسی شعائر الهی و نشانه ها و عظمت الهی را بزرگ بدارد، ا از ایمان قلبی او نشات می گیرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه برای هر کار دسته جمعی مسئول هماهنگ کننده ای می خواهد، خاطرنشان کرد: برای تعظیم شعائر الهی قطعا نیازمند یک هماهنگ کننده هستیم.

وی بیان کرد: این انتقاد جدی را به دولتمردان و دستگاه ها داریم که متاسفانه برای کارهای دینی و مذهبی بهانه نداشتن بودجه را مطرح می کنند، ولی برای کارهای متعدد دیگرچه بسا غیر ضروری بودجه ها و خرج های زیادی می شود.

عضو خبرگان رهبری افزود: نهادهای دینی و اسلامی مثل شورای هماهنگی، امور مساجد و ستاد احیای امر به معروف و حتی اعزام مبلغین به مدارس آموزش و پرورش جهت اقامه نماز، بودجه بسیار کمی و تقریبا در حد هیچ دارند.

وی همچنین، همراهی و کمک دیگر دستگاه ها و نهادهای اجتماعی و دولتی را لازمه موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

آیت الله طباطبایی نژاد، با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکای توسط جوانان سپاه، گفت: انگلیس وآمریکا باید بدانند که ایران امروز، ایران قدیم نیست که تحت سیطره آنها باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha