پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شماره 600 هفته نامه افق حوزه

حوزه/ شماره ششصدم هفته‌نامه «افق حوزه» با اخبار متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی و به سردبیری رمضانعلی عزیزی چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در شماره 600 هفته نامه «افق حوزه» آمده است: «تذکر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بدحجابی بانوان در جامعه و مراکز دولتی؛ قوای سه گانه! پاسدار حریم الهی عفاف و حجاب باشید»، «امام خامنه ای در دیدار هیأت عالی رتبه حماس: موضوع فلسطین قطعا به نفع مردم فلسطین و دنیای اسلام تمام خواهد شد»، «دلایل عقلی و نقلی وجوب امر به معروف و نهی از منکر»، «نماینده ولی فقیه در استان قم: قم در معرض انحرافاتی است که از بیرون هدایت می شود»، «آیت الله استادی: صدا و سیما به رسالت اصلی خود در زمینه حجاب و عفاف عمل نکرده است»، «آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان: بهترین خدمت به نظام اسلامی این است که حوزه علمیه ستون آن باشد»، «در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان عنوان شد؛ تحریم ظالمانه مورد نفرت همه ادیان است» و ... .

علاقه مندان جهت تهیه نشریه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

گفتنی است: هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است که حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مسئولی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشینی مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارد.

لینک دانلود افق حوزه شماره ۶۰۰

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha