جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ حوزه/ سه کتاب شامل سخنرانی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (دام ظله) درباره قرآن کریم و سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری به تازگی در عراق منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه سه کتاب شامل سخنرانی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (دام ظله) درباره قرآن کریم و سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری به تازگی در عراق منتشر شد.

اولین کتاب حاوی سخنان رهبر معظم در روز پنجشنبه 21/03/2019 در میان زوّار حرم امام رضا(ع) است , از گفته­ های معظم له در این سخنرانی: «امسال سال فرصت و آزادی خواهد بود، و وظیفه ما شکست دادن دشمن در امور اقتصادی است».

مسائل جهان غرب و امور جمهوری اسلامی ایران با دولت های غربی، اقتصاد و رونق اقتصادی، سخن با جوانان درباره مسائل کشور، امور آینده و ثروت و ... از عناوین مهم این کتاب است.

کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خمینی (ره)

کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خمینی (ره) نیز به تازگی در 48 صفحه و 2000 نسخه در عراق منتشر شده که شامل محتوای ادبیات تلاوت قرآن کریم : 1-  تعظیم قرآن    2- درک اهداف قرآن    3- حضور قلب   4- تفکر  5- اجرا   6- استعاذه می باشد.

انتشار قرآن کریم در اندیشه امام خامنه ا ی

کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خامنه ا ی نیز به تازگی در 48 صفحه و 2000 نسخه در کشور عراق منتشر شد.

در این نسخه بخشی هایی از کلمات امام خامنه ­ای (دام ظله) در موارد مختلف مطرح شده است , رهبر معظم شخصیتی معروف به حمایت و پشتیبانی از تمامی فعالیت ها و برنامه های قرآنی است که همواره حامی ایجاد مراکز و مؤسسات قرآنی و برگزاری کنفرانس های بین المللی قرآن کریم است .

جایگاه قرآن کریم و نقش آن، ویژگی های قرآن در سطح فردی، ویژگی های قرآن در سطح جمعی، وظایف ما نسبت به قرآن، وظایف فردی نسبت به قرآن، خواندن قرآن، دانش کلمات قرآن ، درک قرآن، جمع آوری دانش لازم برای درک قرآن، علاقه به آثار و تحقیقات قرآنی، نقش دارایی های علمی در تحقیقات قرآنی ، وظایف مؤسسات اجتماعی نسبت به قرآن کریم و..... از عناوین مهم این کتاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha