شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نعمتی

حوزه/ مسئول مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین از برگزاری دوره تخصصی آموزش احکام برای طلاب مدارس علمیه خواهران قزوین در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین  از برگزاری دوره تخصصی آموزش احکام برای طلاب مدارس علمیه خواهران قزوین خبر داد و گفت: دوره مقدماتی این طرح از ۲۶ تیر تا ۵ مرداد  برگزار شد و دوره تکمیلی آن روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد در دفتر مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی، واقع در خیابان پیغمبریه –کوچه پنجعلی برگزار می شود.

مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین ادامه داد: در  برگزاری این دوره ها، اطلاعات مربیان احکام بروز رسانی می شود و تجربه های مرکز پاسخگویی جهت توانمند سازی و بیان احکام طلاب خواهر در این دوره تبیین می شود تا مربیان مجموعه بتوانند سیاست کلی در ارگان ها و نهادها داشته باشند و از موازی کاری خودداری کنند.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه در این دوره از کلاس های روش بیان و فن خطابه استفاده می شود، تصریح کرد:دوره تخصصی احکام با حضور اساتید استانی و کشوری برگزار می شود و در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی مربی گری صادر می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha