پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 859102
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
سعید جلیلی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت در سایه به این معنا است که باید سایه به سایه مسئولان در کشور حرکت کنیم تا از متوقف شدن کار ها جلوگیری کنیم و کارها را با شتابی در تراز انقلاب جلو ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه نمایندگان حضرت آقا در استان ها باید محور و کانون نیروهای انقلابی باشند، گفت:  همه نیروهای انقلابی با جمع شدن حول محور نمایندگان ولی فقیه در استان ها باید نقش های اصلی در راستای رفع مشکلات را ایفا کنند.

وی افزود: امامت جمعه و نمایندگی مقام معظم رهبری یک بستر مناسب برای جمع این افراد است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد. 

جلیلی با اشاره به وجود دولت در سایه تاکید کرد: در طول دو سال گذشته بارها تاکید کرده ام که دولت در سایه به معنای هیچ حزب و تشکیلاتی نیست و تنها یک گفتمان است و نیروهایی که دغدغه انقلاب و کشور را دارند، جمع شده و تحولات کشور را دنبال می کنند.

وی طرح دولت در سایه را مختص همه قوا و مردم معرفی کرد و بیان داشت:  دولت در سایه به این معنا است که باید سایه به سایه مسئولان در کشور حرکت کنیم تا از متوقف شدن کار ها جلوگیری کنیم و کارها را با شتابی در تراز انقلاب جلو ببریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمازجمعه را بهترین مکان برای معرفی دستگاه های موفق دانست و گفت: نماز جمعه جایگاه مناسبی است تا دستگاه های موفق را در آن اعلام کنیم تا دیگر دستگاه ها و نهاد ها نیز برای خدمت بهتر تشویق شوند. 

وی با تاکید بر این که نماز جمعه باید کانون همه این کارها باشد، اظهار داشت: امیدواریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در این جایگاه شاهد اتفاقات بسیار بهتری در استان همدان باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، خدمت رسانی شبانه روزی به مردم را از وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: این که اگر رقیب ما سر کار بود بگوییم که دیگر هیچ مسئولیتی نداریم، حرف اشتباهی است، چرا که نباید حتی یک روز را هم برای خدمت رسانی به مردم از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: پس از آن که فردی به عنوان منتخب مردم انتخاب می شود دیگر نهادها و افراد باید کمکش کنند تا کارها به سمت جلو حرکت کند و نکته مهم در این جا زمان است که نباید منتظر شرایط ایده ال باشیم، بلکه خودمان باید آن را ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha