جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ امام جمعه سمنان با بیان اینکه قوه قضائیه در گام دوم خود به محاکمه یک هزار مفسد اقتصادی پرداخت، گفت: این عمل رضایتمندی مردم و افزایش امید را به دنبال دارد که اقدامی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در محل مصلای این شهر، با بیان اینکه آفتاب آمریکا رو به غروب است و برای جلوگیری از این افول خود هر سیاستی را به کار می بنند، اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا خنده‌دار است و راه به‌جایی نمی‌برد و در مقابل مردم ایران نیز با این سیاست های خبیثانه آمریکا هراسی به دل ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، بیان اینکه آمریکا غیر از تحریم و تناقض‌گویی چیزی در چنته ندارد، تصریح کرد: تحریم سپاه و وزیر خارجه ایران تنها نشانه از ضعف آمریکا است که نشان می‌دهد کف گیر آمریکا به ته‌دیگ خورده است و تنها با تحریم می‌کوشد تا خود را از این منجلاب رهایی بخشد.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه ۶۰ قاضی را برکنار کرد تا نشان دهد برای مبارزه با فساد از درون خود شروع می‌کند، افزود: انتظار می‌رود سایر قوا و مسئولان نیز همین‌طور قاطعانه با اهمال‌کاری برخورد کنند تا امید به دل مردم هدیه شود.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه قوه قضائیه در گام دوم خود به محاکمه یک هزار مفسد اقتصادی پرداخت، خاطرنشان کرد: این عمل رضایتمندی مردم و افزایش امید را به دنبال دارد که اقدامی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه مقابله با مفاسد اقتصادی با شعر عملیاتی نمی‌شود، افزود: این مهم می‌طلبد تا سایر نهادها و سازمان‌ها نیز از قوه قضائیه الگو گرفته و گامی به سوی عملیاتی شدن مبارزه با مفاسد اقتصادی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با بیان اینکه در آستانه سال‌روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) می‌بایست از سبک زندگی این دو بزرگوار بیشتر الهام گرفت، گفت: باید شرایط ازدواج آسان جوانان در جامعه مهیا و خانواده‌ها از سخت‌گیری بیش از حد پرهیز کنند بی‌شک اگر الگوی جوانان امروز ائمه اطهار باشند مسیر ازدواج آن‌ها به طلاق منتهی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ازدواج باید از طریق و روش‌های خاص خود انجام شود، افزود: امروز متاسفانه شاهد ازدواج‌های خیابانی هستیم که این امر منجر به افزایش طلاق در جامعه شده است.

آیت‌الله شاهچراغی، با اشاره به روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی تصریح کرد: اگرچه خبرنگاری حرفه خطیر و مقدسی محسوب می‌شود اما خبرنگاران نیز می‌بایست در انتشار اخبار خود دقت کرده و اخبار را به نحوی انعکاس دهند که موجب امیدواری مردم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha