جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعلامیه ضدمسلمانی در ایستگاه قطار هامبورگ مسافران را شوکه کرد

حوزه/ پخش یک اعلامیه ضدمسلمانی از بلندگوی ایستگاه قطار هامبورگ در هفته اخیر مسافران را شوکه کرد. این اعلامیه مستقیما به مسافران درباره حمله مسلمانان هشدار داد!

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه به نقل از دیلی صباح، پلیس آلمان تحقیقاتی را درباره پخش یک اعلامیه اسلام هراسانه از بلندگوی ایستگاه قطار هامبورگ در هفته اخیر آغاز کرده است که به کشته شدن یک کودک 8 ساله توسط یک مرد اهل اریتره که بعدها معلوم شد مسیحی است، در ایستگاه دیگری در روز قبل اشاره می کند.

سخنگوی سرویس راه آهن آلمان روز پنج شنبه اظهار داشت: چندین مسافر با استفاده از تلفن اضطراری در ایستگاه از این حادثه شکایت کردند.

یک مرد این اعلامیه را نخستین بار روز سه شنبه بعداز ظهر آغاز کرده و به گفته یکی از شاهدان گفته که این اعلامیه «برای همه مسافران آلمانی» است.

یک مسافر زن که این اعلامیه را گوش داده گفت: اعلامیه قطار اعلام کرد که همه باید پشت خط های ایمنی بایستند و حتی برای امنیت بیشتر در میانه سکو قرار بگیرند و دست کودکان شان را رها نکنند و اگر کسی که در کنارشان ایستاده ظاهر مشکوکی داشت از او فاصله بگیرند تا «مورد حمله یک مسلمان دیگر» قرار نگیرند!

این اعلامیه نژادپرستانه یک روز پس از آن منتشر شد که مردی - که توسط پلیس به عنوان یک مسیحی ارتودوکس و مقیم دائم سوئیس مشخص شد - پسربچه‌ای 8 ساله را مقابل قطار در حال ورود به ایستگاه قطار فرانکفورت هل داد و منجر به فوت این پسر شد. مظنون اهل اریتره متهم به قتل شده است.

خدمات راه آهن آلمان اعلام کرده که هنوز فردی را که این اعلامیه را در ایستگاه قطاهر قرائت نموده شناسایی نکرده با یان حال خاطرنشان کرد که این نهاد اطلاعیه نژادپرستانه و اسلام هراسانه را به شدت محکوم می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha