جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از پذیرش 70 طلبه امسال در این مدرسه خبر داد .

صغری باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان ورود به حوزه های علمیه خواهران تا 7 شهریور ماه ادامه دارد، گفت: خواهران علاقمند ورود به حوزه علمیه می توانند با مراجعه حضوری به مدارس علمیه محل سکونت خود و یا سایت حوزه علمیه خواهران، ثبت نام خود را انجام دهند .

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد از خواهران مقاطع دیپلم تا دکترا با در نظر گرفتن شرط سنی 30 سال آماده پذیرش علاقمندان ورود به حوزه علمیه است، خاطر نشان کرد: امسال 70 طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) به دو صورت 35 نفر حضوری و 35 نفر پاره وقت در سطح 2 حوزه پذیرش خواهند شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد با اشاره به اینکه پذیرش خواهران علاقمند به دوره آموزشی پاره وقت شرط سنی ندارد، یادآور شد: خواهران علاقمند به تحصیل در علوم حوزوی می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند .

باقری در پایان با اشاره به تحصیل 120 خواهر طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد گفت: علاوه بر این تعداد طلبه قریب به 200 نفر فارغ التحصیل این مدرسه نیز در اماکن مختلف استان به تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) مشغول هستند .
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اعظم رفعیی ما سو له ی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    سلا م علیکم خیلی دو ست دار م که در کلا سها یی طلبگی شر کت کنم ولی نمی دا نم چگو نه وبه کجا مرا جع کنم اگر لطف کنید کمک کنید که بتو انم در س خو د را در طلبگی ادا مه دهم ممنو ن تشکر