پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در مراسم‌های گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی میزان حضور مردم استان در این برنامه‌ها به‌طور متوسط 40 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با امام جمعه بجنورد، با ارائه گزارشی از اقدامات این شورا در سال گذشته، اظهار کرد: برنامه‌هایی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سال گذشته مستقیماً به برگزاری آن‌ها ورود داشت 15 عنوان برنامه بود که در طول سال گذشته برگزار شد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه در ذیل این 15 عنوان برنامه در سطح استان درمجموع 306 مراسم برگزار شد، خاطرنشان کرد: برای هماهنگی این مراسم‌ها درمجموع 170 جلسه ستادی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه پارسال درمجموع این برنامه‌ها افزون بر 586 هزار نفر از مردم استان در این مراسم‌ها شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: حضور مردم در مراسم انقلابی و ملی ظرفیت بسیار خوبی در استان است.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: در راستای اجرای مناسب این برنامه‌ها بیش از 73 هزار پیامک برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات ارسال و بیش از چهار هزار و 400 مترمربع بنر تبلیغاتی چاپ شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه گفت: سال گذشته میزان حضور مردم استان در مراسم انقلابی 40 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در برنامه‌ها و مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی در کشور، اظهار کرد: در 22 بهمن سال گذشته تبلیغات زیادی برای عدم حضور مردم شده بود اما حضور مردم با اکثریت جوانان و نسل بعد از انقلاب از ویژگی‌های برجسته این مراسم بود.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه اندک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بودجه شورای هماهنگی بسیار اندک است، به‌گونه‌ای که کل بودجه جاری و اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 140 میلیون تومان برای کل استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: افزون بر این یکی دیگر از مشکلات موجود بحث زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که امیدواریم هرچه سریع‌تر رفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha