سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: پیروزی استثنایی جنگ 33 روزه برای اولین بار در تاریخ درگیری با اسرائیل رخ داد و در آن، گروه اندک بر گروه زیاد، مومنین بر منحرفین و صاحبان حق بر اشغالگران پیروز شدند .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی مراسمی گفت: پیروزی استثنایی جنگ 33 روزه برای اولین بار در تاریخ درگیری با اسرائیل رخ داد و در آن، گروه اندک بر گروه زیاد، مومنین بر منحرفین و صاحبان حق بر اشغالگران پیروز شدند و این الگوی زیبایی است که آثار و نتایجی در منطقه به جا گذاشت.

وی افزود: ما دو ایستگاه داریم؛ ایستگاه آزاد سازی لبنان در سال 2000 میلادی که منجر به استقلال شد و ایستگاه پیروزی جنگ 33 روزه که ثابت کرد لبنان با معادله ارتش، ملت و مقاومت توانایی شکست دشمن را دارد.

کسانی که به حذف مقاومت در لبنان دعوت می کنند، خادم اسرائیل هستند

شیخ قاسم تصریح کرد: این حق لبنان است که از عناصر قدرتی خود در کنار ارتش و ملت برای استقلال و حاکمیت خود استفاده کند، امّا کسانی که به حذف مقاومت در لبنان دعوت می کنند، خادم اسرائیل هستند و لبنان را در معرض تجاوز، اسکان و سرسپردگی قرار می دهند؛ چرا که اسرائیل به دنبال لبنانی ضعیف است که هر وقت خواست به آن حمله کند و شرایط سیاسی خود را تحمیل نماید.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: برخی در لبنان می گویند که تنها ارتش باید برای آزاد سازی تلاش کند و ما می گوییم این وظیفه ارتش است که برای آزاد سازی کند، اما کسی که واقعیت را بررسی کند می داند که ارتش به تنهایی نمی تواند با توجه به امکانات، اوضاع سیاسی داخلی و بین المللی با اسرائیل مقابله کند، لذا مقاومت باید در کنار ملت با ارتش باشد و بزرگترین دلیل، بازدارندگی اسرائیل از اقدام به تجاوز علیه لبنان از سال 2006 میلادی تاکنون است و این مقاومت است که اسرائیل را بازداشته است.

دلیل عدم اقدام دشمن اسرائیلی به تجاوز علیه لبنان، ترس از جبهه داخلی است

شیخ قاسم تاکید کرد: دلیل عدم اقدام دشمن اسرائیلی به تجاوز یا جنگ علیه لبنان، ترس از جبهه داخلی است که از تل آویو تا حیفا و یافا و تمامی مناطق رژیم صهیونیستی در تیر رس است.

وی افزود: آن ها می ترسند که اماکن حساس و مهم با موشک بمباران شود و معتقدند که پیروزی دشوار و بلکه محال است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha